Geén leuke klas!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amani
Berichten: 586
Geregistreerd: 03-06-06
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:11

Ik heb het ook niet super in m'n nieuwe klas. Ik ben een niveau lager gegaan en nu dit. Ik heb gevraagd of ik van klas kon wisselen. Ik hoop dat het doorgaat:) !
Gelukkig ben ik niet de enige..

_Cubby_
Berichten: 273
Geregistreerd: 26-07-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:33

Hier nog zo één die niet blij waarin die nu weer terecht is gekomen Knipoog

Ik en mijn vriendin zitten niet meer bij elkaar in de klas (waarmee ik al 2 jaar in de klas zit) en verder heb ik niet echt vriendinnen op school.dat heb je als je super verlegen bent en op niemand af durft te stappen Scheve mond

Vandaag hadden we dus jaaropening en ik had me voorgenomen om er toch maar het beste van te maken en over mijn verlegenheid te stappen.

Toen ik in dat lokaal kwam, waar we even in moesten gaan wachten totdat we naar beneden werden geroepen, zat bijna iedereen al naast elkaar en er was nog 1 iemand die niemand naast zich had dus ik vragen van kan ik naast jou zitten? Nou, dat kon niet want die plaats was al voor een ander "gereserveerd " (op zich niet erg hoor, maar ik moet dan wel weer lekker in me eentje gaan zitten)
En toen de jaaropening af was gelopen en wij weer in dat lokaal zaten ging er zo'n lijst rond waar je je gegevens op moet controleren dus op een gegeven moment kwam dat ook (natuurlijk) bij mij langs en ik zat omgedraaid te praten dus diegene waarmee ik zat te praten zei zo van, dat lijstje ligt er, dus ik gauw ff gecontroleerd en ik dacht dat die mensen achter me die lijst ookal hadden gehad, dus ik liep naar de mentor om het in te leveren. Toen zeiden er wat kinderen dat ze die lijst nog niet hadden gehad, dus ik gauw die lijst aan hun gegeven en 1 iemand zei echt zo van: "wat ben jij nou voor een mogool"
Toen ben ik gewoon maar op me plaats gaan zitten en gedaan alsof ze niks had gezegd..

En er zitten nu best veel rokers en blowers in mijn klas.. Vind ik ook niet zo fijn.
En vorig jaar als ik dan gepest werd dan werd ik geholpen door me vriendin (ben niet zo goed gebekt Clown ) Maar nu sta ik er gewoon helemaal alleen voor.

Misschien trek ik het me te veel aan ofzo, van wat ze zeggen..

En ik doe me best wel, ik probeer gewoon tegen iedereen te praten en vandaag heb ik zelfs met iemand gepraat waarvan ik het eigelijk eng vind om mee te praten omdat zei in mijn ogen "hoger" staat.

Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen begrijpen wat er staat Knipoog Clown

Anoniem

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:50

Vandaag voor het eerst m'n klas gezien.
Eerste indruk? Niet al te best. 17 man, veel jongens, 1 totaal één onbekend meisje; type tuttebol, paar mensen uit m'n vorige klas; maar niet die waar op gehoopt. En dat was het.
Had wel beter verwacht....

Clauwtje

Berichten: 1150
Geregistreerd: 28-09-05
Woonplaats: Brielle

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:46

Als ik jou was zou ik even naar de decaan/mentor/directie stappen en vragen of het mogelijk is om in een andere klas geplaatst te worden.Dat is bij mij wel gelukt vorig jaar!

Ik was een keer in de derde blijven zitten samen met een vriendinnetje.We gingen samen als 'overblijvers-van-het-clubje" naar de 4e klas,alleen kwamen we in totaal verschillende klassen,terwijl we dat specifiek hadden gevraagd,of we bij elkaar mochten.Ik kwam uiteindelijk bij haar in de klas,ik heb daarna echt een geweldige tijd gehad.

Als je niet zo'n strenge school heb,dan moet het kunnen.Nee heb je,ja kun je krijgen.

Njen

Berichten: 3861
Geregistreerd: 16-05-05
Woonplaats: Breda

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:51

Bij mij is het precies hetzelfde, maar ik weet toch dat ik dit jaar niet ga redden, vandaar dat ik heb besloten om de havo niet af te maken, maar volgend jaar een mbo-opleiding te gaan doen. Alle klassen zijn door elkaar gehusseld(3 havo, 4 havo=zittenblijvers, 3 vwo en 4 mavo, allemaal bij elkaar in 1 klas) en voorzover ik het begrepen heb heeft bijna niemand het naar zijn zin momenteel op een paar na die elkaar al kenden of die het niet zoveel uitmaken.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 17:01

Ik zit nu ook in een klas waarvan ik zowat niemand ken, maar ze lijken me wel aardig.
Ooja in de 3e kwam ik ook in een heel andere klas dan mn vrienden, we zouden naar 3atheneum gaan, maar omdat die klas zo vol zat werd ik naar 3havo/atheneum geplaatst, maar toen heb ik toch nog kunnen ruilen met iemand en toen kwam ik wel in 3 atheneum, en heb ik toch nog een leuk jaar gehad Knipoog

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:58

Irismacho schreef:
Pff Scheve mond Stóm he.. Ik ken helemaal niemand dat is nog veel erger, zit je daarin je 1tje in de klas Scheve mond dat is ook echt niks. Hoop dat je leuke mensen leert kennen, succes Kusje

Je leert heus wel snel nieuwe mensen kennen als je daar voor open staat.
Ik ben dit jaar begonnen aan een nieuwe opleiding en kende ook niemand, maar dat gaat allemaal vanzelf.

verootjoo
Berichten: 35707
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:11

Ga je toch gewoon bij je vriendin in de klas zitten? Zeg je gewoon tegen al die docenten dat ze je op de lijst moeten schrijven. En bij de andere docenten meld je dat je naar een andere klas bent Lachen

Jurjen

Berichten: 2541
Geregistreerd: 01-08-06
Woonplaats: Enschede

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 22:39

dessie schreef:
Oké de titel is eventjes om het netjes te houden, maar ben er best pissed over. Onze hele klas (van de mensen die overgingen) zou bij elkaar blijven, ik had best een leuke klas, heb ze weleens leuker gehad, maar ik had verder niks te klagen. Ik zát bij mijn beste vriendin in de klas, nu hebben ze onze klas in 3en gesplitst. Ik zit samen met een meisje (marit) dat ik niet écht aardig vind, maar geen vreselijke hekel aan heb, met nog 3 meisjes, waar ik wél een hekel aan heb. Mijn beste vriendin zit bij de rest van de meisjes uit onze oude klas in de klas. We vinden dit écht niet leuk, ik had me al helemaal verheugt om weer de lessen met maartje (mijn beste vriendin) te volgen, het was altijd gezellig, kon altijd me hart luchten als het even moest. Maar nu kan dat dus niet lekker meer. Met de meiden waar ik nu mee in de klas zit, heb ik niks.

Vind het echt niet leuk. Verdrietig Meer mensen met zo'n tegenslag bij het begin van het jaar?


Je zou overplaatsing kunnen proberen. Is bij ons ook wel gebeurd. Toch erg rot voor je dat ze zoiets zeggen en dat het dan vervolgens niet gebeurd

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-06 16:38

MoonChloe schreef:
School is ook niet bedoeld om leuk te zijn Haha!
Nja meid. Je kunt niet alles hebben, gewoon ervoor gaan. Ze zullen vast wel meevallen.

Je praat nu over 4 mensen, maar hoeveel mensen zitten er nou eigenlijk in je klas??

(als ik over 4 mensen van mijn klas spreek die ik niet leuk vind heb ik echt pech, zit namelijk met maar 5 mensen in klas Haha! )

met 18 mensen

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 16:55

Ik zit ook in een klas met allemaal types wat ik dus echt niks vind.. heb altijd gezegd als ik bij 'X' in de klas komt word ik gek.. bij wie zit ik dit jaar; juist ja 'X'.. en nog allemaal van die vreemde types.
Maar ik overleef het wel... Scheve mond

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Geén leuke klas!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:00

dessie schreef:
MoonChloe schreef:
School is ook niet bedoeld om leuk te zijn Haha!
Nja meid. Je kunt niet alles hebben, gewoon ervoor gaan. Ze zullen vast wel meevallen.

Je praat nu over 4 mensen, maar hoeveel mensen zitten er nou eigenlijk in je klas??

(als ik over 4 mensen van mijn klas spreek die ik niet leuk vind heb ik echt pech, zit namelijk met maar 5 mensen in klas Haha! )

met 18 mensen


4 van 18 valt echt mee. Je hebt nog 13 mensen die je dus niet zo kent? Lachen