horsegirlie schreef:Okenne..wat houden die taken precies in?
Haha we zijn nie nieuwsgierig, weten gwoon graag alles
Mja foute opleiding is ook weer zoiets he
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Mja foute opleiding is ook weer zoiets he

Krijgen jullie wel boeken die dan ook paardgericht zijn?

geen probleem! stalleke schreef:hoe snel wil je van opleiding veranderen? bezoek anders eens een open dag.. er zitten trouwens hier nog veel meer bokkers uit deurne, princess, sharirbobby, xx_irisje, margon, luxket, leliev, shadow06

gelukkig werd al lastig met wedstrijden enzo
Hoe is de praktijkles in Deurne? Hoor k namelijk vaker minder goed nieuws over... Woodstock schreef:Haha ja, maar k bedoel of de theorie niet zo is van: 'je paard heeft eten nodig, dus geef je hem hooi en brok' maar dat je dan ook echt dieper ingaat op vertering, energiebehoefte en verbruik bij training, fysiologie etc. Dat bedoelde k meer![]()
En hoe zit t met eigen paard? Je moet dan toch intern en je paard kan mee, toch? Khoorde dat die in t weekend niet mee naar huis mocht of zoiets?

Maya schreef:Ik ben nog steeds benieuwd naar op welke opleiding jullie nou zelf zitten
Woodstock schreef:Ik zelf zit nu op Larenstein in Deventer en doe Equine Leisure and Sports. De opleiding is dit jaar voor het eerst gestart en zou 4 jaar paardgericht zijn, maar tot nu toe hebben we hetzelfde als dier en vee. Ben wel benieuwd hoe jullie onderwijs krijgen! Wij hebben probleemgestuurd onderwijs, maar vind t een beetje mislukt uitgevoerd![]()

Echt interessant!Maya schreef:Lessen vinden volgens soort collegesysteem plaats.
Je zit in een klas met je vrouwelijke medeklasgenoten.
In mijn jaar zat er 1, maar die is gekapt, en daarna ook maar steeds 1 of 2 ofzo... De rest is gewoon een boerenschool, met boerenzonen en dochters. En je hebt de paardentuttenklas

Mara schreef:hoi ik ben wel van plan om volgend jaar naar de CAH dronten te gaan...ik ben dr met een open dag geweest. Er was een goede sfeer en de opleiding trok me echt aan!
Aangezien ik echt helemaal niet precies wist wat ik wou worden en welke opleiding ik wou doen was die opendag echt een uitkomst voor mij.
Ook ben ik van plan daar de ORUN te gaan doen? nog meer mensen die er heen gaan?
Veel plezier daar dan volgend jaar, een vriendin van me gaat ook!
Woodstock schreef:Dus Dronthen is meer management dan uhhh ja biologisch zeg maar?