Welke bijzondere dingen heb jij meegemaakt op je werk die je nooit gaa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Welke bijzondere dingen heb jij meegemaakt op je werk die je nooit gaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 11:04

Ik werkte in een winkel.
Kwam ooit een groep dronken kerels binnen. Ze deden vervelend, dus heb ze verzocht het pand te verlaten. Toen begon ie heel persoonlijk tegen me te worden, te vragen waar ik woon enzo. Toen ik hem nogmaals verzocht het pand te verlaten (was de 4e of 5e keer al) en hij alsnog weigerde, heb ik hem gevraagd of hij iemand nodig had om hem naar buiten te begeleiden.
Toen ging ie de winkel uit. Voor ie dat deed, draaide hij om, maakte een "ik hou je in de gaten" gebaar en haalde een vinger langs zn keel terwijl ie me bleef aanstaren.

Vijf tellen later stond zn (blijkbaar) mattie met een glazen wodkafles voor mn gezicht te zwaaien. Inmiddels was de beveiliger ingelicht, die hem vast greep en buiten probeerde te zetten.

Toen kwam die eerdere kerel met nog een ander terug. Handhaving is erbij gekomen en ze zijn allemaal aan de politie over geleverd. Plus een winkelverbod.

Leuk man, werken in een winkel. :+

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 11:29

Ik zag dit topic en moest meteen denken aan de Duitser die ging zwemmen...

Ik heb gewerkt op Tenerife op een catamaran. Wij verzorgden walvissafari's waarbij we dus lekker de oceaan op gingen op zoek naar grienden, tuimelaars en wat er nog meer voorbij kwam. Ik was net een paar dagen werkzaam als gids, alles was nieuw en spannend. We lagen stationair bij een prachtige groep grienden, zo'n 5 a 6 dieren waaronder twee jonkies. Verderop zwom ook een groot mannetje.

Ineens riep een Duitse man: "Ich geh schwimmen!" en dat deed ie, hij sprong overboord en wilde even zijn Flipper momentje pakken.

ik stond met mijn mond vol tanden en keek vragend naar mijn kapitein, die zei alleen maar: "Doe iets! Jij spreekt Duits, ik niet!"

Dus ik heb op mijn beste Duits gevraagd of meneer terug aan dek wilde komen. Het was een gevaarlijke onderneming, omdat hij naar de dieren toe zwom om ze aan te raken. Een van de dieren kwam achter hem aan toen hij weer naar de cat zwom, maar deed hem niets. Eenmaal terug aan boord werden zijn gegevens genoteerd, de policia gebeld en in de haven werd meneer netjes meegenomen naar het bureau. Dat werd een flinke boete, maar gelukkig hebben we geen ongelukken gehad. Zo'n griend had hem makkelijk richting de oceaanbodem kunnen trekken en het is op dat punt een kilometer diep, dus dan kun je wel uittellen dat we allemaal even behoorlijk gespannen waren.

Dropveter101
Feeling down? Saddle up!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 12:13

Ik heb een blauwe maandag bij een grote horeca-gelegenheid gewerkt waar ook gegokt kon worden. Inclusief nachtdiensten, heb de gekste dingen meegemaakt en gezien.

Bovenaan staat toch wel een fiets door de ruit omdat iemand toegang geweigerd werd en een medewerker aan de kassa beneden die ipv de noodknop voor kleine incidentjes (was een vechtpartij) het stille alarm voor een gewapende overval had ingedrukt. Hele bedrijf in rep en roer :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 12:31

Voor een diefstalzaak waarbij medewerkers uit de kassa jatten en een diefstalzaak die in 2014 nog heel even het landelijke nieuws haalde mogen samenwerken met Hoffmann Bedrijfsrecherche. De lui zijn knettergoed.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 12:34

ik was aan het werk bij een polo stal als groom en de eigenaren waren niet aanwezig dus ik was in het gastenverblijf tv aan het kijken. Tot ik op een gegeven moment hallo hallo hoor. Ik reageer zachtjes en loop naar de trap. Kijk ik daar toch in de loop van een geweer van een arrestatieteam. Waren 8 man politie het complete terrein inc stallen aan het uitkammen.

Wat blijkt op 1 of andere manier was het stille overval alarm afgegaan. Ik heb mij nog nooit zo uhhm akward gevoelt

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:12

Ik werk al ontzettend lang in een hotelketen (op kantoor) en heb in al die jaren zó ontzettend veel meegemaakt, dat kan ik niet eens allemaal opschrijven joh!

Kleine greep...
Auto’s dwars door de slagbomen heen met de reactie ‘nee heb hem niet geraakt hoor’ en dan heel verbaasd doen als ze de camerabeelden zien. Gratis naar concerten mogen omdat de crew in het hotel zat en ons kaartjes gaf voor alle goede zorgen. Overval. Drugshandel op de parkeerplaats met geweerschoten en politie die alles afzet voor onderzoek. Stelende medewerkers, gedrogeerde collega’s, agressieve gasten, een collega die is overleden aan kanker en eentje aan een overdosis. Collega die kwijt is, dikke paniek, lag te slapen op een hotelkamer :+. Een met de noorderzon vertrokken medewerker die een auto en wat allemaal niet mee had genomen. Iets met een directeur die recent meermaals in het nieuws is geweest. Brandalarm dat op hol sloeg en een uur lang non-stop afging. Afwassers die het keukenpersoneel bedreigen. Stalkers. #metoo dingetjes. Stroomstoringen waarin mensen in de lift een paniekaanval kregen. Man die dwars door een stalen hekwerk reed met de auto, die vervolgens gewoon achter heeft gelaten en pas dagen later opgespoord was. Sprinklers die afgingen waardoor één verdieping helemaal blank stond en er gigantisch veel waterschade was. Hou maar op, kan er een boek over schrijven.

Ik ben ook al die tijd al BHV'er, dat helpt ook niet :')

Een van de heftigste dingen waar ik wel wat meer over kan vertellen was een telefoontje van een vrouw die zeker wist dat haar man een hotelkamer bij ons had en zelfmoord ging plegen, mogelijk door van de bovenste verdieping te springen. Op dat moment sprongen we allemaal in de overdrive. Politie gebeld, die kwam samen met ambulances ter plaatse. Overal zoeken, systeem doorspitten of hij een kamer bij ons had. Uit voorzorg zorgen dat er beneden geen mensen liepen i.v.m. mogelijke springer. Politie die samen met collega's allerlei kamers af ging op basis van informatie van deze mevrouw. Dan voel je echt stress waarin iedere seconde telt, ontzettend heftig. Uiteindelijk had de vrouw gelijk, de man heeft inderdaad een einde aan zijn leven gemaakt in een hotelkamer. Alleen in een compleet andere vestiging. Heel treurig.

En ok, laatste. Jaaaaren geleden was er een gigantische bruiloft waarbij King Crab geserveerd werd. Heeft één van de helden die afsloot, al die resten in de perscontainer gegooid. Je kunt je misschien voorstellen hoe die geur was, 2 dagen later. Het heeft echt lang verschrikkelijk gestonken bij de kleedkamers/perscontainer/koelingen :r .

Tsja, ik heb in ieder geval altijd wat te vertellen aan de keukentafel thuis :+

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 11:33

De "bijna dood ervaringen" die ik in mijn werk in de petrochemie heb meegemaakt zal er een paar opnoemen

1. Een waterstof fluoride wolk van dichtbij gezien. Op de alkylatie eenheid wordt HF gebruikt als katalysator (60t) je loopt daar rond in neopreen pakken, laarzen en op zijn minst een face shield, danwel een overdruk luchtkap. HF druppel op de huid in dez concentratie is 100% dodelijk binnen 2uur of minder. Mannen waren pakking aan het vervangen op een lijnstuk wat drukloos had moeten zijn...gevolg lek waarna na 25 seconden het automatische watergordijn in werking trad, maar wolk had zich al gevormd en kwam langzaam onze kant op. 14 mensen naar ziekenhuis, gelukkig geen doden.

2. Ander bedrijf, ging op hoge stelling kijken en fotos maken hoe deze afgebroken kon worden. Maar gelukkig was dus dat ik een fototoestel bij had en een verplichte lel/zuurstofmeter. Ik kruip onder een lijn door en mijn zuurstof meter ging af zaktte naar 0%. Stond daar aan de andere kant een zes duimse leiding stikstof te blazen. Was ik daar onder doorgekropen zonder zuurstofmeter dan was ik zeker overleden. Dat stiktstofblazen was geheel tegen de alle regels in en ik ben verschrikkelijk kwaad geworden. Binnen 15 minuten stond ik bij de directie in kantoor, stoom kwam uit mijn oren.

3. Een torque sleutel van 2.5kg die van 35m hoogte net naast mij viel

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 11:54

Ooit, als 17-jarige tijdens mijn eerste vakantiebaantje in een verpleeghuis. Ik was verantwoordelijk voor de afdelingskeuken en het rondbrengen van koffie, thee en maaltijden. Maar er was een personeelstekort.
Dus ik werd ook wel gevraagd om wat hand en spandiensten op de afdeling te verlenen qua zorg voor de bewoners. Da's toch best gek als je dan die mevrouw in bed ziet liggen terwijl haar onderbenen nog bij de rolstoel naast het bed staan.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-24 11:59

Het overlijden van een zeer dierbare collega.
Alle (oud)leerlingen en ouders maakten een erehaag met bellenblaas, zo werd de rouwstoet begeleid.
Indrukwekkend en zo ontzettend prachtig.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 08:56

Mist schreef:
De "bijna dood ervaringen" die ik in mijn werk in de petrochemie heb meegemaakt zal er een paar opnoemen

1. Een waterstof fluoride wolk van dichtbij gezien. Op de alkylatie eenheid wordt HF gebruikt als katalysator (60t) je loopt daar rond in neopreen pakken, laarzen en op zijn minst een face shield, danwel een overdruk luchtkap. HF druppel op de huid in dez concentratie is 100% dodelijk binnen 2uur of minder. Mannen waren pakking aan het vervangen op een lijnstuk wat drukloos had moeten zijn...gevolg lek waarna na 25 seconden het automatische watergordijn in werking trad, maar wolk had zich al gevormd en kwam langzaam onze kant op. 14 mensen naar ziekenhuis, gelukkig geen doden.

2. Ander bedrijf, ging op hoge stelling kijken en fotos maken hoe deze afgebroken kon worden. Maar gelukkig was dus dat ik een fototoestel bij had en een verplichte lel/zuurstofmeter. Ik kruip onder een lijn door en mijn zuurstof meter ging af zaktte naar 0%. Stond daar aan de andere kant een zes duimse leiding stikstof te blazen. Was ik daar onder doorgekropen zonder zuurstofmeter dan was ik zeker overleden. Dat stiktstofblazen was geheel tegen de alle regels in en ik ben verschrikkelijk kwaad geworden. Binnen 15 minuten stond ik bij de directie in kantoor, stoom kwam uit mijn oren.

3. Een torque sleutel van 2.5kg die van 35m hoogte net naast mij viel

Wat voor een gevaarlijk werk heb jij? :wow:

Komen sowieso heftige en bijzondere verhalen voorbij..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 09:56

Ik heb zo veel gekke dingen meegemaakt in mijn werkende leven, dat krijg ik nooit in 1 vakje gepropt, haha :D

Grappige dingen, maar ook niet zo grappig. Ik vind dit echt een interessant topic :)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:25

Ik werk meer dan 20 jaar in het basisonderwijs.. verhalen genoeg over gekke dingen die ik heb meegemaakt en me altijd bijblijven.

Een leerling van mij is na een ziekbed overleden. Dat was heel heftig.
Een vader die in de Russische mafia zat. Als hij een gesprek had met de directeur, zat de politie op de bovenverdieping om in te grijpen als het nodig was.

Kinderen met heel heftig gedrag blijft me ook bij.
Verwaarlozing, kinderen die uit huis geplaatst worden.
Een moeder die op maandagochtend om half 12 stomdronken op school kwam terwijl ze zwanger was van een tweeling. Eén van de kinderen is tijdens de zwangerschap overleden, de andere kwam gehandicapt ter wereld.
Een moeder die haar kind 's avonds op straat gooide, zodat zij mannen kon ontvangen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 10:57

Wat een heftige verhalen allemaal :oo

Hier niet zo heel heftig, maar wel af en toe een soap.

Na een faillissement met doorstart dat een ontevreden ex-werknemer (directeur) wel aangaf dat hij de Joegoslavische maffia langs zou sturen bij de eigenaar van het geheel. Inderdaad stonden er een paar dagen later twee Oost-Europees uitziende mannen in pak voor de deur van het kantoor (waar ik op dat moment alleen aanwezig was...).

Of dat een werkneemster niet op kantoor kwam en we via facebook (notabene) erachter kwamen dat ze in het weekend plotseling was overleden aan een longembolie.

Of met werk met kwetsbare jongeren (verslaafd, crimineel, dakloos) waarbij een van de collega's ook gezellig meedeed met de cocaïne verslaving :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:10

Jeetje Apple, hoe liep dat af dan met dat maffia verhaal...? :=

Het bedrijf waar ik werkte vanaf mijn 20e ofzo (klimaatbeheersing in stallen) zat gevestigd op een industrieterrein. Maar daar maakte je ook wat mee hoor, pffft. Politie-invallen met hele arrestatieteams. Geweerschoten met de gaten in de muur. Kwekerijen die opgerold werden, waar we niks van hadden geroken terwijl we er zowat naast zaten.

Een keer zaten we in de kantine te eten, kwam er bij het tegenover ons gelegen gebouw ineens allemaal politie met allerlei bombarie , leek wel alsof ze een film aan het opnemen waren ofzo := Dus wij gingen er eens goed voor zitten :')

Zag je heel mooi die teams opsplitsen. Wij hadden goed zicht op het team aan de voorkant. Hop-hop-hop naar de deur toe. Brul. Deur intrappen, tegelijk raam er naast kapot beuken, waarna er meteen een hond naar binnen werd gegooid :=

Later is dat hele gebouw nog een keer in de hens gezet als een soort wraakactie ofzo..... helemaal afgebrand toen :(:)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-24 11:22

Wauw, wat een verhalen allemaal zeg... heel interessant ze allemaal te lezen :j

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:44

Ik werk in de gehandicaptenzorg dus maak ook geregeld van alles mee. Hele mooie dingen en ook soms dingen meegemaakt die ik liever niet mee had gemaakt. Gelukkig werk ik nu weer met een doelgroep die qua gedrag niet zo heftig is. Maar ik zal nooit 1 client met Down vergeten die in niks lijkt op die leuke mensen die je oa in de programma's op tv ziet. Deze man kon zeer snel omslaan qua gedrag als hij zich niet veilig voelde en werd dan heel agressief, richting personeel of, als er niet iemand in de buurt was die hij kon grijpen (hij kon oa je benen vastpakken en beet door) dan tilde hij voorwerpen op en ging er mee gooien. Op de groep stonden alle tafels daarom vast geschroefd aan de grond, en de stoelen waren lichtgewicht plastic kuipstoeltjes want die deden niet zoveel zeer als je ze terug moest koppen :+ . Mede clienten voelden vaak haarfijn aan hoe de vlag erbij hing en maakten zich snel uit de voeten als het dreigde te escaleren.

Op 1 ochtend ging het helemaal mis en werd het Douwe Egberts koffie apparaat (en dat was echt een heel groot log apparaat) van de counter getrokken en door het keukentje gesmeten. Zo hup los van de watertoevoer en de stroom. En de keer dat ik hem van het kantoortje van de leidinggevende moest proberen te krijgen waar hij op de grond zat te schreeuwen en te gooien met spullen vergeet ik ook nooit meer. Ik was echt heel opgelucht toen ik ander werk had gevonden. Ze wilden ook mijn proeftijd niet verlengen dus prima opgelost. Heb ze nog wel even meegegeven dat er heel wat te winnen viel daar aan goede samenwerking met oa het team en de orthopedagoog. Die laatste had hele goede plannen tav het begeleiden van deze client. Maar doordat het team absoluut niet op 1 lijn stond kwam daar niks van terecht.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 11:46

Ik werkte op ht callcentre van een groot kabelbedrijf.

Op een zonnige dag, belde er een hijger op. Hij had het vrij zwaar, merkte ik al. Ik kreeg geen naam, want daar had hij het te druk met zichzelf voor.

Hij vroeg mij wat mijn favoriete standje is.

Dus ik zeg: "Joh, als jij nou een dik pakket aanvraagt bij mij (internet) dan vertel ik het je!"

Hij overwoog even of hij toch zou gaan vertellen wie hij was en toch misschien intenet zou aanschaffen, maar koos er toch maar voor om op te hangen :')

Callcentre van een van de grote energiebedrijven:

Hij: "Jullie hebben mijn gas en licht afgesloten en nou zitten mijn bloedjes van kinderen in de kou!!"

Ik:"Meneer, daar kan ik niks aan veranderen, dat kunt u alleen door te betalen!"

Hij: "Ik steek mezelf in de fik!"

Ik: %) Ik wist niets te zeggen..

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:15

kunnnen de kindjes zich in ieder geval opwarmen...
(ojee, zei ik dat hardop :Y) )

Galgenhumor zou dan bij mij op komen. maar dat kan natuurlijk niet. Want misschien zit die meneer wel in een hele zielige situatie waar hij niks aan kan doen waardoor hij het niet meer kan betalen. Dus misschien is het wel echt heel triest natuurlijk :(

Anna_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:42

Ik werk als schadebehandelaar zakelijke aansprakelijkheid. Wij hebben een aantal grote woningbouwverenigingen verzekerd, waardoor ik veel contact heb met huurders die hun verhuurder aansprakelijk stellen voor hun (water)schade.

Het gebeurt wekelijks wel dat mensen zielige verhalen ophangen of proberen om je te manipuleren om zo een hogere vergoeding te krijgen, maar één mevrouw spant wel de kroon.

Het betrof een nogal lastig verhaal. Mevrouw zou schade hebben doordat er soms grote hoeveelheden schuim uit het toilet kwamen. Er kon echter niet achterhaald worden hoe dat kwam en er gingen ook verhalen rond dat dit door gedrag van buren of mevrouw zelf kwam.
Kortom: Niet een dossier dat snel afgewikkeld kan worden.

Mevrouw werd op een gegeven moment zo boos/emotioneel omdat het volgens haar te lang duurde, dat zij dreigde om van haar flat af te springen. Ze zou dan een briefje achterlaten waarop stond dat het mijn persoonlijke schuld was... |o

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:52

Eigenlijk zouden bedrijven voor gevallen waarbij mensen persoonlijk worden op personeel een automatisch bandje moeten hebben die je op zo'n moment als werknemer in mag schakelen.

waarbij dan bijvoorbeeld gewoon zoiets afgespeeld wordt:

"U luistert op dit moment naar een automatische beantwoorder. Dit omdat u een persoonlijke aanval richt op 1 van onze medewerkers. Wij zijn hier als bedrijf niet van gediend. Wij zullen op dit moment de verbinding verbreken, u kunt ons terugbellen op een later moment, einde bericht"

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:55

Wat een vreselijke dingen komen hier voorbij :')

Wij hadden een eigen bedrijf , en een werknemer kwam niet opdagen.
Hij gebruikte de werkbus altijd dus ook om mee naar huis te gaan. Hij reageerde niet op belletjes...
Dus zijn we hem gaan 'ophalen' , daar aangekomen ( 50 min rijden :+ ) stond de auto netjes op de oprit.
Dus omgelopen en op de deur geklopt.

Gaat de deur ineens open , komt er een verward hoofd naar buiten inclusief een grote zwarte rookpluim.
Wat bleek ? Meneer was opgestaan en at graag knakworsten als ontbijt.
Hij was nog heel even gaan liggen op de bank en in slaap gesukkeld met ondertussen nog de knakworsten op het vuur. :')

Het was dus zijn geluk dat we in de auto waren gestapt anders had hij het waarschijnlijk niet na kunnen vertellen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 12:57

Wat heb ik een ontzettend saai beroep als ik dit allemaal lees _O-

Ik ben vertaler en het raarste dat ik heb meegemaakt was dat een klant mij ervan beschuldigde dat ik wel dronken moest zijn geweest, want de vertaling was zo slecht en dat kon echt niet en het leek wel Google Translate.

Nou, het kan natuurlijk best dat ik een keer een foutje maak, of dat de stijl van de vertaling niet past bij wat de klant wil. En als je dat op een nette manier brengt, wil ik best meedenken en de tekst aanpassen. Maar niet als je gelijk dat soort beschuldigingen gaat doen, want dan is het snel klaar :+

Ik was trouwens toen nog maar net aan het werk, en een ervaren collega had de klacht in behandeling genomen. Kwam later naar me toe: 'Ja, ik heb uit de feedback twee dingetjes verwerkt maar voor de rest had de klant vooral zelf dingen fout geschreven (woorden los die aan elkaar moeten, d- en t-fouten), dus het ligt niet aan jou' _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 13:16

Ik heb later (ook op een callcentre) ook nog iemand gehad die van een gebouw zou springen als ik zijn abonnement niet zou opzeggen. Was er aardig van de kaart van destijds.

Maar ook gewoon grappige dingen hoor. :))

Ik werkte bij een unit verhuurder ( ja, die ene ! :)) ) Of ik een berekening kon maken van de transportkosten van een unit naar de Nederlandse/Duitse grens.

Ik: "Eh, meneer, u moet iets specifieker zijn, want de grens met Duitsland loopt van Delfzijl tot Vaals.."
Hij: "......."

Hij viel even stil, dat was echt heel grappig. :))

Dan heb ik ook nog een baan gehad als Content planner voor een uitzendschema op een digitale decoder. En daar moest ik ook bepaalde volwassen content controleren op leeftijd van de actrices, geen logo's in beeld en geluid- en beeldkwaliteit. De eerste film die ik mee kreeg, was "vrouwvriendelijk"

Ja, dat was het zeker, want er zat geen vrouw in. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 13:24

Zo spannend is het bij mij ook niet, Foaly

Toen ik nog in de accountancy werkte hadden we een klant die al snel de bijnaam geile [naam] kreeg. Deze beste man had namelijk nogal wat hele hoge telefoonrekeningen lopen bij meerdere providers :+

Op een gegeven moment had ik wat vraagposten openstaan waaronder een aantal betalingen van €50 met als omschrijving een vrouwennaam erbij. Toen ik heb aan de telefoon vroeg waar deze betalingen betrekking op hadden, bleef het heel lang heel stil. Ik heb maar aangeboden deze posten privé te boeken. Daar was hij volgens mij wel dankbaar voor :')

En ik had een stel dat lid was van een nudistenclub. Ik vergat steeds de afkorting, dus elk kwartaal kwam in de google search die nudistenclub naar voren. Ik zat nota bene met mijn rug naar de rest van de kamer. Iedereen kon meegenieten met mijn zoekopdrachten :=

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-24 14:29

Ohh ja, die dreigementen op callcenters :=

Ik heb een keer iemand gehad die zn zin niet kreeg. (Kreeg geen geld terug van gas/water/licht aan het eind van het jaar). Die begon te tieren dat ie me wel kwam opzoeken op kantoor en het gebouw in de fik zou steken.
Ik werkte vanuit huis :')
Heb maar wel even een melding gemaakt bij het management, zodat die indien nodig het in de gaten konden houden.

Of mensen die woest werden omdat ze het niet eens waren met de prijs van een behandeling die in het ziekenhuis gedaan was. Want ze hadden die behandeling helemaal niet gedaan, dus dat konden ze toch niet zomaar in rekening brengen?
Ik werkte voor een zorgverzekeraar. Kon hier werkelijk niets mee. :o