Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik zou een beetje kijken naar wat je zelf leuk zou vinden om te krijgen. Sommige suggesties die voorbij komen vind ik echt klinken alsof deze mensen bijna dood zijn, terwijl de meeste +65 plussers gewoon de mensen zijn die naast je zitten op het terrasje in de zon met een biertje en een borrelplank, waarna ze je op de Elektrische fiets voorbij zoefen omdat ze nog 40km verderop een leuk restaurantje weten. Je weet wel, tussen de citytrips en hun vrijwilligerswerk door.
Maar misschien ben ik overmatig kritisch.
Hutcherson schreef:Sokaantrekhulpmiddel, naald en draad doorsteekhulp, douchekrukje, wandbeugel, drempelhulpje, leesloep.
Er wordt hier beetje vreemd gereageerd, dat negeer ik maar even. Want oprecht veel ouderen zouden dit echt veel efficienter vinden dan de gebruikelijke pannenlappen, kookschorten, samengestelde pakketen, etc.
Dingen die het dingen net iets makkelijker maken.
Veel mensen hebben het geld er niet voor of weten niet van het bestaan en als ze het niet nodig hebben kunnen ze er een andere oudere mee blijmaken.
Hutcherson schreef:Sokaantrekhulpmiddel, naald en draad doorsteekhulp, douchekrukje, wandbeugel, drempelhulpje, leesloep.
Er wordt hier beetje vreemd gereageerd, dat negeer ik maar even. Want oprecht veel ouderen zouden dit echt veel efficienter vinden dan de gebruikelijke pannenlappen, kookschorten, samengestelde pakketen, etc.
Dingen die het dingen net iets makkelijker maken.
Veel mensen hebben het geld er niet voor of weten niet van het bestaan en als ze het niet nodig hebben kunnen ze er een andere oudere mee blijmaken.
marleen_usar schreef:Naar een kringloop gaan kijken of je iets van vroeger kan vinden.
Echwel schreef:marleen_usar schreef:Naar een kringloop gaan kijken of je iets van vroeger kan vinden.
En wat moeten we dan met die oude meuk die we naar een kringloop hebben gebracht..
Jeetje
En theedoeken... meesten hebben een vaatwasser.
Kom eens hier in ons appartementen complex kijken
Gemiddelde leeftijd toch wel rond de 78, nou niemand die hele dagen thuis zit enz.