Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Biks2 schreef:En wat vinden jullie van een kleiner en duurder huis dichtbij werk?? Ik vind zelf een goede woning denk ik ook wel belangrijk. Maar goed ik woon nu op 26 vierkante meter en ben dat zat.
Ik denk dat dat de nieuwe realiteit is. Kleiner en duurder wonen.
Hoe oud ben je? Heb je een relatie?
Biks2 schreef:Ik ben 26 en heb geen relatie in de zin van dat we in de komende jaren gaan samenwonen.
zonnebloem18 schreef:Een uur reistijd vind ik wel meevallen, al ligt het ook aan de regio. In het noorden als je gewoon door kan rijden voelt minder vervelend dan in de randstad met files.
Ik ga vanaf 1 januari werken in Utrecht bijna 2 uur met het openbaar vervoer. Alleen kan ik werken in de trein en hoef ik maar 2x per week naar Utrecht.
hahahatsjoe schreef:Ik werk voor een detacheerder bij gemeentes. Zit nu op 1 uur en een kwartier enkele reis, maar dat maximaal 2 dagen per week. Mijn allereerste opdracht ooit moest ik 4 dagen per week hetzelfde, nou daar ga je kapot aan. Ik was op na 9 maanden.
Celebi schreef:Sowieso is in de trein zitten een aanslag op je gezondheid. Ik was in mijn studententijd elke maand wel 1 tot 2 keer ziek (echt griep) en om de haverklap verkouden. De mensen die om je heen zitten te hoesten en te niezen is niet op 1 hand te tellen. En ik heb de pech dat ik alles oppik. Toen ik begon met werken dicht bij huis was ik veel minder ziek. In corona tijd zelfs helemaal niet meer.![]()
Anyhow, beetje offtopic.Ben benieuwd waar je keuze uiteindelijk op gaat vallen TS!