Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JudithGigi schreef:Oh bij ons heet dat hetzelfde
Suliko schreef:Mijn hele studie bestaat uit 'hier heb je vage abstracte sociale concepten die onmogelijk objectief te meten zijn, maar ga maar een poging wagen om het te kaderen'.![]()
Ik vind het heerlijk, maar ook dodelijk vermoeiend en stressvol. Al helemaal als er ook nog bestaande organisaties bij komen kijken waar je je tegenover moet verantwoorden. Als het enkel een paper is, dan heb ik vooral mezelf ermee om oneindig in diepe wateren te zwemmen en verdrinken.
VuurVleugels schreef:Dikke knuffel EmmaVZ, dat zijn idd rotgedachten!
Ik heb ook een dramatische dag eerlijk gezegd. Adhd medicatie die ik geprobeerd heb maakte me in twee dagen tijd vreselijk depressief en het duurt nu even voor het mn systeem uit is, in de tussentijd heb ik oxazepam gekregen om me een beetje kalm te houden (zo erg waren die bijwerkingen).
Maar ik wil die oxazepam niet doorlopend nemen, alleen als het nodig is. Dat heb ik net dus gedaan want had al de hele middag enorme paniek over stage (waar, wanneer, hoe), en ik zat net in het eerste college van het jaar en ik dacht echt 'wat dóe ik hier'. Een vak over Middeleeuwse manuscripten, gewoon uit persoonlijke interesse omdat ik de Middeleeuwen een leuke tijdsperiode vind. Nou, ik heb geen seconde plezier beleeft dit college, oeps. Het boeit me gewoon totáál niet en met al die mentale poep waar ik nu mee deal voelt het als zo'n enorme verspilling van energie om me bezig te houden met hoe 1500 jaar geleden boeken werden geschreven... Nu dus serieus aan het overwegen het te droppen maar de moeilijkheid is dat ik dan in het tweede semester, tijdens mijn stage, echt twee vakken móet volgen wil ik dit jaar afstuderen omdat ik anders niet genoeg studiepunten heb. En daar word ik niet heel vrolijk van, want stage zelf wordt al pittig genoeg denk ik. Dus ik zit in dubio, maar ik heb morgen gelukkig een gesprek met mn studieadviseur.
Pfff, sorry lang en warrig verhaal misschien, de oxazepam begint te werken dus dan zit er niet zoveel coherentie meer in mijn gedachten