Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Ik weet niet hoeveel schriften jullie denken te gaan gebruiken? Is het niet allemaal digitaal bij jullie?
Ik heb een Chromebook. Snel ding en gekoppeld aan drive, waar ik alles meteen in op kan slaan.
Yenni schreef:Ik heb bewust gekozen voor BBL om mijzelf niet voorbij te rennen in al het werk. Heb vandaag wat fijne schriften enzo gekocht bij de action.
Welke laptop hebben jullie voor je school?
Ik moet een nieuwe
Raineri schreef:marleen_88 schreef:Ik weet niet hoeveel schriften jullie denken te gaan gebruiken? Is het niet allemaal digitaal bij jullie?
Ik heb een Chromebook. Snel ding en gekoppeld aan drive, waar ik alles meteen in op kan slaan.
Ik overweeg een remarkable aan te schaffen voor het maken van sommige aantekeningen.
Yenni schreef:Ik moet ivm de digitale boeken met windows werken. Zijn daar nog fijne laptops voor?
Mag iets kosten vooral belangrijk dat hij langere tijd mee gaat en hij veel kan hebben qua inhoud ivm werkstukken en digitale boeken
Yenni schreef:Ik moet ivm de digitale boeken met windows werken. Zijn daar nog fijne laptops voor?
Mag iets kosten vooral belangrijk dat hij langere tijd mee gaat en hij veel kan hebben qua inhoud ivm werkstukken en digitale boeken
_Lot schreef:Remarkable kende ik nog niet, maar lijkt me heel chill zeg! Ik ga daar ook naar kijken denk ik, ben echt te makkelijk te beïnvloeden
Raineri schreef:_Lot schreef:Remarkable kende ik nog niet, maar lijkt me heel chill zeg! Ik ga daar ook naar kijken denk ik, ben echt te makkelijk te beïnvloeden
Sameeen collega gebruikte het tijdens een overleg. En ik dacht: “pohhh da’s een mooi ding.”hij was er ook tevreden over. Ik wil het nog wel eens in een winkel even testen: schrijft het net zo lekker als papier?
Digitaal is gestructureerder, zeker als je op snelheid schrijft. Maar het schrijven doet toch wat met mijn focus merk ik. En soms kun je dingen gewoon beter tekenen. Dit ziet eruit als best of both worlds. To be continued
Lau schreef:grappig dat je ze op hbo gewoon kan lenen, op het mbo heb je die luxe niet helaas. Maar dan heb je ook gewoon vakken als engels, Nederlands en rekenen. Gewoon ook dezelfde stof als op het vmbo dat heb ik echt nooit begrepen.
Kairos schreef:Lau schreef:grappig dat je ze op hbo gewoon kan lenen, op het mbo heb je die luxe niet helaas. Maar dan heb je ook gewoon vakken als engels, Nederlands en rekenen. Gewoon ook dezelfde stof als op het vmbo dat heb ik echt nooit begrepen.
Jaa bij echt werkboeken enzo wordt dat lastig, maar ik snap ook niet zo goed waarom dat soort vakken op het mbo wel verplicht zijn en op het hbo niet (lees: ik heb klasgenoten die geen Engelstalige bronnen kunnen vinden, laat staan begrijpen wat erin gezegd wordt). Maar ik had in jaar 1 wel alles gekocht en er wordt vrijwel nooit gevraagd iets te lezen, soms wordt er zelfs maar 1 hoofdstuk gebruikt. Dan houdt ik dat geld liever in mijn zak
Raineri schreef:_Lot schreef:Remarkable kende ik nog niet, maar lijkt me heel chill zeg! Ik ga daar ook naar kijken denk ik, ben echt te makkelijk te beïnvloeden
Sameeen collega gebruikte het tijdens een overleg. En ik dacht: “pohhh da’s een mooi ding.”hij was er ook tevreden over. Ik wil het nog wel eens in een winkel even testen: schrijft het net zo lekker als papier?
Digitaal is gestructureerder, zeker als je op snelheid schrijft. Maar het schrijven doet toch wat met mijn focus merk ik. En soms kun je dingen gewoon beter tekenen. Dit ziet eruit als best of both worlds. To be continued
Raineri schreef:https://www.voys.nl/blog/long-term-revi ... n-of-niet/
Deze review is vrij teleurstellend. Misschien bestaat er wel app die het kan omzetten? Ik zoek nog even door
Raineri schreef:https://www.voys.nl/blog/long-term-revi ... n-of-niet/
Deze review is vrij teleurstellend. Misschien bestaat er wel app die het kan omzetten? Ik zoek nog even door