Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Herfstblad schreef:Schopje omhoog! Ik ben heel benieuwd naar de verdeling van anderen en dan voornamelijk mensen die alleen wonen.
Herfstblad schreef:Ik werk 36. (4 om 5 dagen)
Ben vaak rond 5 uur/half 6 thuis.
Ik sport ook graag. Tussen de 4 a 5 keer per week. Normaliter maandag bodypump om 19u, woensdagavond zwemtraining 20u, vrijdag zelf trainen direct na het werk (ik fiets langs de sportschool) zaterdag zwemtraining 8u30 en zondag vaak nog zelf trainen.
Ik krijg do een nieuwe tatoeage en kan helaas 4 weken niet zwemmen. Dan ga ik sporten ipv zwemmen.
Ik vind wandelen heerlijk. Dus op vrije dagen vind ik het ook lekker om de natuur in te duiken voor een lange wandeling. Gun ik mezelf helaas te weinig echt tijd voor.
Ik heb ook een leuk (maar bewerkbaar) tuintje, waar ik nu het mooier weer wordt ook tijd voor wil maken. Huishouden natuurlijk. Ook vind ik het heerlijk om te lezen/knutselen. Maar ook weer iets met te weinig tijd.
Ik moet mijn huis nodig verfen/behangen. (Ook aan begonnen, nog steeds niet afgemaakt)
Soms zeggen moeders wel eens hoe kun jij het druk hebben? Je hebt niet eens kinderen.. maar toch heb ik geen lege dagen...