marleen_usar schreef:Op Facebook zijn er genoeg groepen waar mensen oppas aan huis zoeken, dus ik denk dat je daar al een eind mee komt.
Maar juist ook voor hun kat/konijn die binnen zit.
TS zoekt een plekje met haar camper.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Peppertree schreef:Zou je ervoor betaald willen worden?
poes schreef:Bijna alle aanvragen zijn voor honden of er lopen ook honden rond. Waar geen honden zijn, zijn geen erven dus geen plek voor een camper.
Dus dat je geen honden doet en je eigen hond wil meenemen zal een beperkende factor zijn.
Wat bedoel je met geen zwaar werk? Ook niet uitmesten of iets? Want als dat al zwaar is, denk ik dat veel erven ook zullen afvallen.
Dan blijft er hoogstens wat kleine hobby dieren over voor korte periodes en daar halen mensen gewoon iemand bij die 1 of 2 keer per dag langs komt.
Maw: aan mij heb je het niet verkocht
Femke_Tweety schreef:Minder logische huisdieren klinkt ook wel aardig.
Slangen, vissen, vogels, konijnen etc zou ik ook allemaal prima vinden, mits er een duidelijke 'handleidung' bij geleverd wordt, over wat ze wanneer nodig hebben,
En wanneer er evt dierenarts ingeschakeld moet worden (bij erfdieren en katten weet ik dat wel, ervaring genoeg mee)
Honden wil ik niet, omdat die gewoon echt vrijwel volcontinu aandacht nodig hebben, en niet af en toe even.
Bovendien reis ik met eigen hond, en leef ik in camper en niet in het huis. Juist niet
Dus honden zouden voor mij een harde no-go zijn.
De meeste andere dieren, inclusief aparte dieren is prima.