Wat voor bijbaan vanuit huis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:05

Nyaleti schreef:
Valerie_V schreef:
Zag een bijbaan waarbij je €16,50 per uur kan verdienen met aanstekers inpakken, dat lijkt me wel wat :’) kon alleen niet zien hoe je moet solliciteren

Te mooi om waar te zijn :')

Haha ja echt :')

karin1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-22 21:09

Ik vul enquêtes in, en heb nu in 2 maanden 50 euro bijverdiend, niet heel veel maar wel geinig en alles is mooi meegenomen.

Je ontvangt punten door enquêtes in te vullen of door te winkelen via samenwerkende sites.

https://www.euroclix.nl/index?SRef=MBWjSfKpcEZfTaVf

En als je je via deze link aanmeld, heb ik er ook weer wat aan :)

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-22 21:15

Mooblie schreef:
Hoeveel uur zou je willen werken? Het vervelende van 2 banen hebben is dat je de loonheffingskorting maar bij één werkgever mag toepassen. Je zou daarom een proforma kunnen opvragen zodat je een beeld hebt van wat je overhoudt netto per maand. De belastingaangifte kan dan wel weer leuk worden :D

Misschien is een administratieve baan iets voor je? Dat is vaak wel flexibel!

Ik zoek iets voor maximaal 16 uur in de week, ik weet dat je maar 1x loonheffing mag toepassen, maar voordeel daarvan is dat je na de belastingaangifte van dat gewerkte jaar eventueel teveel betaald geld weer terugkrijgt.
Laatst bijgewerkt door Mazida op 26-08-22 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-22 21:16

Keizerinnnn schreef:
Ik werkte bij direct klantcontact als bijbaan. Callcenter maar dan voor terugbelverzoeken/ afspraken/ parkmobile/ eneco etc.

Dit deed ik volledig vanuit huis. Na corona wilde ze graag mensen op kantoor maar met een goeie reden mag volledig vanuit huis ook. Ik werkte er 12 uur per week en aan het eind 6 ivm studie. Verdiende ook nog goed en veel extraatjes.

Mocht je meer willen weten mag je mij ook wel een privebericht doen!

https://werkenbij.directklantcontact.nl ... bkQAvD_BwE
Er staat vanaf 16 uur maar in overleg is veel mogelijk en ook daar kampen ze met personeels tekort dus alle beetjes helpen!

Heb gekeken, maar je moet in de buurt van Arnhem wonen, helaas.

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-22 21:17

karin1994 schreef:
Ik vul enquêtes in, en heb nu in 2 maanden 50 euro bijverdiend, niet heel veel maar wel geinig en alles is mooi meegenomen.

Je ontvangt punten door enquêtes in te vullen of door te winkelen via samenwerkende sites.

Klinkt leuk, elke cent telt, ik zal eens kijken. Mocht iemand nog tips hebben voor een bijbaan, welkom!

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 22:04

Mazida schreef:
Keizerinnnn schreef:
Ik werkte bij direct klantcontact als bijbaan. Callcenter maar dan voor terugbelverzoeken/ afspraken/ parkmobile/ eneco etc.

Dit deed ik volledig vanuit huis. Na corona wilde ze graag mensen op kantoor maar met een goeie reden mag volledig vanuit huis ook. Ik werkte er 12 uur per week en aan het eind 6 ivm studie. Verdiende ook nog goed en veel extraatjes.

Mocht je meer willen weten mag je mij ook wel een privebericht doen!

https://werkenbij.directklantcontact.nl ... bkQAvD_BwE
Er staat vanaf 16 uur maar in overleg is veel mogelijk en ook daar kampen ze met personeels tekort dus alle beetjes helpen!

Heb gekeken, maar je moet in de buurt van Arnhem wonen, helaas.

Ik weet dat er meer mensen werken die verder weg wonen zoals friesland haha. En ze hebben een team in Suriname. Mocht je het wat lijken kun je er altijd een mail aan wagen! Zij hebben ook echt last van personeelstekort.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-22 22:14

Mazida schreef:
karin1994 schreef:

Klinkt leuk, elke cent telt, ik zal eens kijken. Mocht iemand nog tips hebben voor een bijbaan, welkom!

€50 in twee maanden is ongeveer €6 per week. Tenzij je er maximaal 25 a 30 minuten per week aan besteedt, lijkt het me dat je in de huidige arbeidsmarkt wel iets kan vinden dat rendabeler is.

Nyaleti

Re: Wat voor bijbaan vanuit huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 18:01

Ik heb een tijdje wat enquêtes ingevuld, volgens mij ook volgens EuroClix. Maar telkens viel ik niet in de doelgroep voor enquêtes dus dan schiet het niet op en blijf je het ook niet checken.
Volgens mij ook uitbetaling via PayPal? Maar vind dat zo'n raar iets dat ik echt niet weet hoe ik dan het geld op mijn rekening krijg :')

Heb net een eind zitten googlen maar kwam eigenlijk weinig tegen. En veel dingen die ik gewoon niet vertrouw := dan zou ik eerst van iemand moeten horen dat het legit is voor ik me voor zoiets opgeef.

Maar wat simpels inpakken, voor enkele uurtjes in de avond per week lijkt me zo chill. Werk al 40 uur maar ben flink aan het sparen voor een mooi doel dus elk tientje is mooi meegenomen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 18:37

Ladyson schreef:
Pakketpunt worden? Geen idee wat dat oplevert, maar ik zie meer moeders dat doen

Mijn zoon heeft tijdelijk bij een pakketbezorger gewerkt en toen ik dit voorstelde, zei hij gelijk dat ik het niet moest doen. Een mede-pakketbezorger heeft het geprobeerd, maar was na een half jaar er echt klaar mee. Je hele huis is afgeladen met pakketten, die mondjesmaat opgehaald worden en je verdient er nauwelijks wat aan.

Nyaleti

Re: Wat voor bijbaan vanuit huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-22 20:35

Pakketpunt lijkt me verschrikkelijk := Was laatst een uitgebreid artikel over ergens.. je verdient paar een paar cent per pakketje en idd de hele dag de deurbel en overal die pakketjes in je huis..

Ik heb m'n EuroClix maar eens opgestart. Al weer een paar enquêtes kunnen doen! Mocht iemand zich willen aanmelden, mag dat via deze link want dan krijg ik 2€ :o

https://www.euroclix.nl/index?SRef=ChLjzUMXmK5VmIv6