In de kinderopvang lijkt de werkgelegenheid me behoorlijk stabiel. Mensen blijven werken en blijven kinderen krijgen

Laat je niet tegenhouden door het vaste contract, angst is een slechte raadgever.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik zou als ik jou was eerst even heel goed bij mezelf te rade gaan in hoeverre je zeker bent dat je deze sector / dit bedrijf in wilt. Heb je er nog twijfels over...? Dan kan je wellicht een weekje vrij nemen bij je huidige werkgever en in plaats daarvan meelopen bij je potentiële nieuwe werkgever zodat je beter af kan tasten of je daar je plekje lijkt te kunnen vinden?
Achterom schreef:pmarena schreef:Ik zou als ik jou was eerst even heel goed bij mezelf te rade gaan in hoeverre je zeker bent dat je deze sector / dit bedrijf in wilt. Heb je er nog twijfels over...? Dan kan je wellicht een weekje vrij nemen bij je huidige werkgever en in plaats daarvan meelopen bij je potentiële nieuwe werkgever zodat je beter af kan tasten of je daar je plekje lijkt te kunnen vinden?
En denk je dat het daar anders van wordt? Ik zou dit dus niet doen, dan verleng je de onduidelijkheid alleen maar.
PoelieWoelie schreef:Soms hebben werkgevers even een momentje van besef nodig dat een werknemer toch meer waard is dan dat ze ervoor geven
Eatshay schreef:Ik vind het best bijzonder hoeveel mensen aanraden om toch eerst NOGMAALS bij huidige werkgever aan te geven dat TS reiskosten nodig heeft, en dat ze anders weg gaat.
Ten eerste is dat eigenlijk een milde soort van chantage.
PoelieWoelie schreef:Soms hebben werkgevers even een momentje van besef nodig dat een werknemer toch meer waard is dan dat ze ervoor geven
Eatshay schreef:PoelieWoelie schreef:Soms hebben werkgevers even een momentje van besef nodig dat een werknemer toch meer waard is dan dat ze ervoor geven
Maar dan ben je als werkgever toch best slecht bezig, als je dat eerder niet doorhad? Ik neem toch aan dat er ook regelmatig gesprekken met de medewerker gevoerd worden, en dat hun inzet gezien en gewaardeerd wordt?