Mindim schreef:Pantykous schreef:Nou, een goede baan en dikke spaarrekening hebben is ook wel een beetje geluk hebben natuurlijk.
Wat dacht je van keihard werken voor wat je hebt bereikt en op andere vlakken behoorlijk moeten inleveren.
Ik snap ook niet wat er oneerlijk aan is hoor.
Als je ziek wordt en niet meer kunt werken heb je al aardig pech.
Luister, ik weet hoe het werkt. Ik ben slim, ik ben gezond en ik werk veel en hard voor mijn dik betaalde baan. Voor mij dus weinig aan de hand.
Maar ik heb zeker wel het inzicht dat dit niet voor iedereen op gaat.
maar heb weinig over nog aan ruimte om nog veel meer stijgingen aan te kunnen zolang mijn bejaarde hondje nog leeft.
ik zal daar dan niet veel mee opschieten dus. Daarna misschien schrappen in verzekeringen maar liever niet want die heb ik niet voor niets.
Er zijn genoeg hardwerkende, serieuze mensen met een ''flatje in de Bijlmer'' (om het maar even in jouw verhaallijn te houden). Die hebben hun best gedaan door te komen waar ze nu in het leven staan. Dat is geen geluk, dat is iets waar ze zelf naar toe hebben gewerkt. Geld hebben is namelijk ook geen garantie of ''geluk''. Mijn definitie van het leven is ook ''je kunt alleen iets bereiken in het leven door het zelf aan te pakken''. Niemand anders doet het voor je en geeft je dé kansen. Wil echt niet zeggen dat diegene in het grote, vrijstaande huis in Wassenaar of Laren ''alles'' in haar schoot heeft geworpen gekregen. Je weet immers nooit de achtergrond van iets of iemand.
) en nog in de ‘goede ‘tijd een huis gekocht. Ik merk wel dat alles flink verhoogd is, bv stalling van mijn paard. Wij moeten dus zeker minderen met luxe maar hebben verder godzijdank niets te klagen.