Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:En op welk 'niveau' (sorry, weet even geen beter woord) werken jullie allemaal? Ben benieuwd of dat er nog mee te maken heeft. Type baan enzo.
culaccino schreef:Ik doe het wel en vind het echt stom van mezelf. Ik werk projectmatig en elk project heeft een budget. Elk uur dat ik eraan werk, gaat van dat project af. Er wordt van me verwacht dat ik mijn projecten binnen budget kan houden en dat ik een x% van de week projectgebonden uren draai.
(*knipknip*)
Sheran schreef:En op welk 'niveau' (sorry, weet even geen beter woord) werken jullie allemaal? Ben benieuwd of dat er nog mee te maken heeft. Type baan enzo.
Sheran schreef:Minion, en bij ons heeft de nood voor overwerk vooral te maken met slecht management, waarbij de managers zelf wel lekker op tijd stoppen, “want kinderen/puppy/partner/auto.” Dus sindsdien werk ik echt geen minuut meer dan nodig.En op welk 'niveau' (sorry, weet even geen beter woord) werken jullie allemaal? Ben benieuwd of dat er nog mee te maken heeft. Type baan enzo.
Mkango schreef:Als ik het naar m'n zin heb op m'n werk, ben ik echt een workaholic en maak ik rustig meer dan 10 overuren per week. In mijn huidige baan werk ik nog geen minuut over, want ik krijg er toch niks voor terug, behalve een hoop stank voor dank, dus joe.
CalipsoLover schreef:Ik werkte een tijd op freelance basis en gaf mijn uren dan door, maar kreeg dan maar 2/3 uitbetaald.