Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silenna schreef:Azmay schreef:Ik ben meesteres, 50 shades of grey zeg maar.
Krijg vaak rare blikken als ik het zeg
Ho! Stop de persen, hier wil ik meer over weten (als dat mag)
Doe je dat echt als beroep? Hoeveel uur per week doe je dat dan? En wat komt er allemaal wel of juist niet bij kijken?
Bellatrix schreef:K_nolan schreef:Wat leuk zeg. Ik ben archeoloog van beroep
Dat is interessant! Wat doe jij dan precies?
daantjuhhh schreef:Ik denk dat ik ook geen alledaags beroep heb.
Ik controleer en teken landbouwgrond in door middel van luchtfoto’s voor subsidie.
Ik zit dus de hele dag een beetje op een google maps achtige website te koekeloeren
littlexannie schreef:@K_nolan wat interessant!
Wat is nou het meest bijzondere wat je ooit bent tegengekomen?
Azmay schreef:Silenna schreef:
Ho! Stop de persen, hier wil ik meer over weten (als dat mag)
Doe je dat echt als beroep? Hoeveel uur per week doe je dat dan? En wat komt er allemaal wel of juist niet bij kijken?
Haha tuurlijk, wil graag meer van het bah eng stigma af![]()
Is mijn volle inkomen, werk zon 4 uur per week fysiek en verder wel bezig met klantencontact etc natuurlijk. Ben zelf een softie in het werkveld denk ik, krijg vooral veel mannen die even vrij simpel de regie uit handen willen geven maar niet specifiek kicken op pijn. Al zie ik ook wel extremere wensen en fetishes.
deksel schreef:Weet niet in hoeverre het echt bijzonder is maar ik werk/loop nu stage in het zorgteam van een middelbare vmboschool en op de ISK (internationele schakelklas). Heel uitdagend, afwisselend en leuk werk!
Zelda_Link schreef:deksel schreef:Weet niet in hoeverre het echt bijzonder is maar ik werk/loop nu stage in het zorgteam van een middelbare vmboschool en op de ISK (internationele schakelklas). Heel uitdagend, afwisselend en leuk werk!
Grappig! Ik ben docent nt2, de kinderen van mijn cursisten gaan meestal naar het isk
rien10 schreef:KarenQ schreef:Oh leuk waarzegger. Heb wel eens over nagedacht om zoiets erbij te doen, maar je moet wel een beetje gevoel voor theater hebben denk ik. En dat heb ik niet.![]()
Leek mij een mooi tegenwicht voor mijn allerdaagse baan in de accountancy...
Mwah, ik zie wel kansen hoor! "Ik voorspel u een mooie inkomstenbelasting teruggaaf." En dan bij het weggaan je kaartje geven.