Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Mijn opleiding is literatuur en taalwetenschapper, haha!
Dilan93 schreef:Ik had een buitenbaan (werkte op een stal). En op dagen zoals afgelopen week mis ik dat ontzettend.
Maar met de stormen van een paar weken eerder, of dagen dat het alleen maar regent, ben ik weer blij met mijn (thuis)kantoorbaan
Maar qua buitenwerk: stalmedewerker, postbode, hondenuitlaatservice, bootcamp-/hardlooptrainer, hovenier, glazenwasser, schilder, bezorger op de fiets
daantjuhhh schreef:Dilan93 schreef:Ik had een buitenbaan (werkte op een stal). En op dagen zoals afgelopen week mis ik dat ontzettend.
Maar met de stormen van een paar weken eerder, of dagen dat het alleen maar regent, ben ik weer blij met mijn (thuis)kantoorbaan
Maar qua buitenwerk: stalmedewerker, postbode, hondenuitlaatservice, bootcamp-/hardlooptrainer, hovenier, glazenwasser, schilder, bezorger op de fiets
Dit. Ik ook echt.
Ik ben een kouwkleum. Ik hou van de zomer. En dan ben ik ook echt een buiten mens.
Maar de winter, ik had altijd wintervoeten toen ik nog in de paarden zat. Altijd pijn in mijn gewrichten.
Ik heb geen spijt dat ik nu een kantoorbaan heb.
En nu ga ik in de zomer met mijn laptop gewoon buiten onder de overkapping zitten.
Heerlijk, bakje koffie erbij. Muziekje aan of gewoon luisteren naar de vogeltjes en de uurtjes vliegen voorbij.