Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb vroeger altijd gezegd "ik wil later graag iets doen waar ik veel mensen mee aanspreek". Nooit meer aan gedacht, tot de puzzelstukjes tijdens mijn toelatingsgesprek voor de opleiding Advertising op zijn plek vielen. 
Als je dat weet kan je ook gerichter zoeken naar opleidingen die deze mogelijkheden bieden 
Is dat iets om eens naar te kijken?
Sterre98 schreef:Ik heb destijds gekozen voor mediavormgeving omdat ik het me leuk leek om richting game te gaan, maar ook wat creatiever te zijn en photoshop te kunnen.
Het vak wat ik daar erg leuk vond was webdesign. Blijft nog steeds wel interessant, maar dan moet ik het wel echt weer vanaf het begin oppakken, want ik heb die opleiding 7/8 jaar geleden gedaan
Wat ik interessant vind aan auto's, een beetje hoe het werkt. Ik had wel gewild dat ik als kind zijnde meer tussen de auto's had rondgelopen zodat ik er meer verstand van had.
Helaas niet gebeurd als kind zijnde. En ik weet niet of ik het nu nog graag zou willen.
Wat ik trouwens wel erg leuk vind, is het inrichten van woningen. Dat heb ik altijd wel leuk gevonden. Ik ben in de afgelopen jaar 3x verhuisd en ik vond het fantastisch leuk om te klussen en in te richten.
Sterre98 schreef:Wat ik interessant vind aan auto's, een beetje hoe het werkt. Ik had wel gewild dat ik als kind zijnde meer tussen de auto's had rondgelopen zodat ik er meer verstand van had.