Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
troi schreef:Als je kan reizen in de trein en dat kan gebruiken als werktijd (admin wegwerken bijv), dan zou ik het overwegen, anders zou ik het teveel vinden.
troi schreef:Als je kan reizen in de trein en dat kan gebruiken als werktijd (admin wegwerken bijv), dan zou ik het overwegen, anders zou ik het teveel vinden.
zonnebloem18 schreef:Reiskosten zitten wel goed, OV wordt sowieso volledig vergoed. Overige voorwaarden heb ik nog niet nagevraagd, ik was nogal overdonderd omdat ik zoiets helemaal niet had verwacht.troi schreef:Als je kan reizen in de trein en dat kan gebruiken als werktijd (admin wegwerken bijv), dan zou ik het overwegen, anders zou ik het teveel vinden.
Dit had ik ook in mijn hoofd, dit zou een goeie optie kunnen zijn. zo word reistijd ook gewoon werktijd.
Van ons huis naar het station is 5km en met de fiets of scooter goed te doen. Werklocatie is naast het station, dus dat is ideaal.
Veel wisselende reacties. Ik wil er sowieso binnenkort even gaan kijken om de sfeer te proeven en te kijken hoe de reis bevalt.
Boras schreef:Het is zo jammer van je doordeweekse vrije tijd. Het moet wel een beetje leuk blijven. En gezond.
Thats_Me schreef:Ik werk om te leven, maar ik hou wel van de uitdaging van mijn werk en haal er veel energie uit.Leef je voor je werk of werk je om te leven? Hoe mooi een baan ook kan zijn moet je echt goed afwegen wat voor jou en je gezin acceptabel gaat zijn. Persoonlijk zou ik zover echt niet willen reizen voor werk. Ooit een half jaar 2 uur reistijd enkele reis gehad en ook wel eens een uur reistijd enkele reis en dat hakt er toch aardig in.
Iris82 schreef:Op dit traject staat eigenlijk nooit file voor zover ik weet, voordeel van wonen in het noorden.Mijn vriend heeft een jaar 2x 115 km gereden dagelijks (werkt als consultant) en hij was er zo klaar mee. Ondanks een auto met adaptive cruise control en regelmatig buiten de spits kunnen rijden.
Buiten de spits betekent namelijk niet 'geen file'. Enkel bij hoge uitzondering deed hij er inderdaad anderhalf uur over. Standaard 2.15u/2.30u.
ikke schreef:Ik kan hier niet te veel over uitweiden, maar ik vermoed dat eerste klas reizen geen probleem zou moeten zijn. Ik ga het wel meenemen in de vragen die ik nog heb.Wat je ook even mee moet nemen: eerste klasse reizen.
Als je je kosten vergoedt krijgt; dus géén NS-bussinesscard, kijk dan wat een jaartrajectkaart kost. Als je dat in een keer betaald, krijg je een leuke korting en als het dan qua afstanden een beetje handig uitpakt, kun je voor een paar euro per maand eerste klasse reizen.
Shae schreef:De werkzaamheden zijn vooral op locatie, wel zou ik in de trein kunnen werken, maar er is niet voldoende "thuiswerk" om meerdere dagen thuis te werken.TS: moet je echt elke dag heen of kan je ook af en toe thuiswerken?
zonnebloem18 schreef:Reiskosten zitten wel goed, OV wordt sowieso volledig vergoed. Overige voorwaarden heb ik nog niet nagevraagd, ik was nogal overdonderd omdat ik zoiets helemaal niet had verwacht.troi schreef:Als je kan reizen in de trein en dat kan gebruiken als werktijd (admin wegwerken bijv), dan zou ik het overwegen, anders zou ik het teveel vinden.
Dit had ik ook in mijn hoofd, dit zou een goeie optie kunnen zijn. zo word reistijd ook gewoon werktijd.
Van ons huis naar het station is 5km en met de fiets of scooter goed te doen. Werklocatie is naast het station, dus dat is ideaal.
Veel wisselende reacties. Ik wil er sowieso binnenkort even gaan kijken om de sfeer te proeven en te kijken hoe de reis bevalt.
Citaat:in de file m’n make up en ondertussen m’n ontbijt weg werken