Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sanowa schreef:Roulette_ schreef:Schijnbaar als er in het 'de bezorger is onderweg' berichtje de naam van de bezorger staat, dan gaat de fooi volledig naar die bezorger (want dan is hij/zij in dienst van thuisbezorgd), staat er geen naam dan is je bezorger in dienst van het restaurant en hangt het er inderdaad vanaf hoe zij hun fooi verdelen.
Wij bezorgen ook maar zo werkt het niet, onze bezorgers werken onder eigen naam en zijn gewoon ook bij ons in dienst.
Fooi gaat bij ons in de fooien pot, en daar hebben we personeelsfeestje van
sanowa schreef:Roulette_ schreef:Schijnbaar als er in het 'de bezorger is onderweg' berichtje de naam van de bezorger staat, dan gaat de fooi volledig naar die bezorger (want dan is hij/zij in dienst van thuisbezorgd), staat er geen naam dan is je bezorger in dienst van het restaurant en hangt het er inderdaad vanaf hoe zij hun fooi verdelen.
Wij bezorgen ook maar zo werkt het niet, onze bezorgers werken onder eigen naam en zijn gewoon ook bij ons in dienst.
Fooi gaat bij ons in de fooien pot, en daar hebben we personeelsfeestje van
) eilleen333 schreef:Thuisbezorgd heeft de volgorde verkeerd.
Als je iemand aan de deur betaald geef je ook vooraf fooi. Meestal deed ik dit als ik geen zij had om te wachten op het wisselgeld.
Maar nu met online betalen irriteert het me dat ze direct na de bestelling vragen of ik fooi wil geven (en daarna zie ik dat ik ruim een uur op het eten moet wachten).
Wat ze beter kunnen doen is een half uur of uur na het bezorgen een bericht sturen voor je beoordeling (die krijg ik meestal wel) met daar een link om makkelijk fooi te geven. Denk dat meer mensen het dan zouden doen.
Silly1972 schreef:Ik zal wel iedere is over mij heen krijgen, maar begrijp fooien sowieso niet.
Je krijgt toch gewoon betaald voor je werk?
Net zoals ieder ander die geen fooi krijgt.
MarlindeRooz schreef:Shadow0 schreef:Maar hoe komen jullie aan al dat contante geld?
Van mijn drugsverkoop.

MarlindeRooz schreef:Shadow0 schreef:Maar hoe komen jullie aan al dat contante geld?
Van mijn drugsverkoop.
. Was het voor het zelfde huisnummer in de straat om de hoek. Toen ze in 2e instantie (gewoon op tijd) kwamen natuurlijk netjes fooi gegeven. Shadow0 schreef:Jullie lachen erom maar ik heb dus echt niets meer. Ik kom bijna niet in winkels en als ik daar al kom wordt gevraagd met pin te betalen, en dat doe ik dus braaf, en ik heb nog wel wat briefgeld om pinstoringen op te vangen als het nodig is, maar verder helemaal geen kleingeld meer.