Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Ik heb net gebeld met Schoevers maar een erkend mbo diploma is er echt een waarbij je stage loopt of werkt (bol of bbl). Aangezien ik bij de meeste vacatures wel lees dat ze een erkend diploma vragen lijkt het me dan zonde om zo'n thuisstudie te doen zonder stages. Dan was de enige keuze toch om een opleiding secretaresse te doen en dan een cursus medische secretaresse.
Achterom schreef:moonsparkle schreef:Ik heb net gebeld met Schoevers maar een erkend mbo diploma is er echt een waarbij je stage loopt of werkt (bol of bbl). Aangezien ik bij de meeste vacatures wel lees dat ze een erkend diploma vragen lijkt het me dan zonde om zo'n thuisstudie te doen zonder stages. Dan was de enige keuze toch om een opleiding secretaresse te doen en dan een cursus medische secretaresse.
Ik zou gewoon eens solliciteren. Een paar dagen geleden hoorde ik nog dat een kennis is aangenomen als medisch secretaresse bij een GGZ instelling in de buurt. Zonder enige relevante vooropleiding. De opleiding krijgt ze daar...