Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nienkje_H schreef:In het kader van ‘vooral niet buiten de groep vallen’ check even op de betreffende school wat daar gangbaar is.
Bij ons is het òf Fjallraven, òf Northface. Met een Eastpack (zeker leuke kleurtjes en super praktisch) word je raar aangekeken.
En dat is heel erg stom en arrogant, maar je wilt echt liever niet buiten de groep vallen.
assie schreef:Volgens mij draagt 80% een eastpak. Onverslijtbaar (soort van) en levenslange garantie op de ritsen.
Die van mij is na 23 jaar nog steeds bruikbaar. Inmiddels zijn de ritsen 2x gerepareerd (op kosten van eastpak)
Suzanne F. schreef:Tja maar zo werkt het wel. Ik had een prachtige schooltas gekregen van mijn ouders voor de brugklas maar ik werd er zo om uitgelachen dat ik na een paar weken snel een goedkope stoffen rugzak ergens vandaan heb gehaald.
Uberhaupt iedereen had wat anders hier ook qua merken (oilili, cowboysbag, enrico benneti, hershel, kipling en dan heel veel onbekende merken) en was welk kaftpapier je had veel interessanter 
onzin om dat zo te doen vind ik persoonlijk maar ja ik vind ze wel mooi

Maar mijn tijd is ook al 6j geleden
Eilandje schreef:Hier kochten we voor de zoon die nu naar het middelbaar gaat een schoolrugzak van Satch van 30 liter: https://www.satch.com/en/school-backpacks/satch-pack
Super kwaliteit. In het lager onderwijs had hij ook een Satch, net zoals zijn jongere broer, maar dan een maatje kleiner.
jadeken schreef:Eilandje schreef:Hier kochten we voor de zoon die nu naar het middelbaar gaat een schoolrugzak van Satch van 30 liter: https://www.satch.com/en/school-backpacks/satch-pack
Super kwaliteit. In het lager onderwijs had hij ook een Satch, net zoals zijn jongere broer, maar dan een maatje kleiner.
Hier werd je bij ons dus gegarandeerd mee uitgelachen. Had wel niet zo’n fijne school op dat vlak.![]()
Ben nu net 2 jaar van de middelbare af trouwens.![]()
Bij ons liep iedereen met het kleine model Eastpack of Herschel.
De ‘hippere’ meiden liepen met Fjallraven.
Nu op de universiteit zie je ook nog steeds iedereen met diezelfde rugzakken rondlopen