Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JJ4 schreef:Ik krijg vreselijk de kriebels van dit soort praktijken.
Hij probeert je volgens mij gewoon te groomen.
Door altijd maar voor je klaar te staan en je overal mee te helpen hoopt ie dat je toe gaat geven, want hij doet immers zooooooooveel voor je, dus manipulatie ten voeten uit.
Het feit dat hij wil weten of je vriend in de buurt is, of waarom hij dit niet mag doen doet bij mij echt alarmbellen rinkelen hoor! Iemand van zijn leeftijd behoort dit dit weten en het feit dat hij toch door gaat, geeft aan dat hij al flink van het padje af is.
Echt meid, bagatelliseer zijn gedrag alsjeblieft niet, hij is respectloos en in mijn bescheiden opinie, gewoon een engerd!
Geef hem een laatste waarschuwing, benoem daar in dat wat hij ziet als flirten, jou (naast ongepast) ook een ongemakkelijk gevoel geeft en dat je simpelweg geen interesse hebt in hem.
Geef aan dat je hem anders blokkeert en dat je het gaat melden bij je baas. Ga vooral niet in op de vraag waarom, aangezien hij ook geen gehoor geeft aan jou om er mee op te houden. Het moet gewoon een eenzijdig bericht worden.
Laat je ook alsjeblieft niet leiden door gedachtes als, ik wil onze werkrelatie graag goed houden en wat als er gesodemieter van komt op de werkvloer..... Onthoud dat jij niet degene bent die dit veroorzaakt, maar hij!
Recht voor de raap ermee
En oja, bewaar je app-geschiedenis voor de zekerheid.
Giolli schreef:Dat is makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat als TS nog met Henk moet werken ze niet echt zit te wachten op een dramatisch einde van hun samenwerking. Daarnaast, ze mag hem ook graag op het werk. Toch? Henk moet dus gewoon even niet zo smerig doen en dat moet TS hem gaan zeggen, en goed ook.
Giolli schreef:Dat is makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat als TS nog met Henk moet werken ze niet echt zit te wachten op een dramatisch einde van hun samenwerking. Daarnaast, ze mag hem ook graag op het werk. Toch? Henk moet dus gewoon even niet zo smerig doen en dat moet TS hem gaan zeggen, en goed ook.