daffodil schreef:_Carien schreef:Volgens mij heb je te maken met een grote organisatie te maken TS? Dan goed uitzoeken wie hier met jou over kan sparren en besluitvorming heeft, het liefst de casemanager die het re-integratie dossier beheert.
Ja klopt.....en casemanager is ook al een goeie vraag, ze is van hot naar her geschoven. Herstel danwel reintegratie is 100 procent uitgesloten. Mijn zusje is opgegeven, heeft een inoperabele uitgezaaide baarmoederhalstumor. Eigenlijk dachten we dat ze dit jaar al niet zou halen maar het gaat nog niet eens zo verkeerd eigenlijk op dit moment. Geeft ons wat tijd om zaken te regelen.
Ik kan wel echt wat met jullie antwoorden. Die IVA aanvraag lijkt dan ook wel de meest handige oplossing. Ik ga eens kijken of ik een contactpersoon kan vinden binnen haar organisatie die met mij daarover kan en wil sparren.
Mijn zusje zelf is niet in staat met haar bedrijf te communiceren en dat begrijp ik wel gezien de manier van communicatie naar haar toe. En eerlijk hoor, ze is wat bijzonder maar goed dat zijn er meer. Ze is goed in haar werk maar communicatief wat moeizaam. Daar heb ik dan weer iets meer van meegekregen![]()
![]()
Als ik je een tip mag geven zou ik enkel bij de casemanager aangeven dat jullie graag de bedrijfsarts willen spreken om een vervroegde IVA aan te vragen en hoe dit te onderbouwen vanuit behandelende sector. Zorg dat de medische informatie enkel komt waar deze hoort;de verzekeringsarts van het UWV en je bedrijfsarts.
IVA is een gezamenlijk belang, probeer die te zoeken met de werkgever. Sterkte!