Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bommeltje_ schreef:Ik zit precies met hetzelfde probleem! En toevallig ook zelfde school dus ook tot september thuis. Ik wordt overal afgewezen door mijn leeftijd. Heb jij inmiddels iets gevonden?
Ik heb eerst alle tips hier afgestruind maar de huishoudelijke hulp zat vol en de distributiecentra zijn helaas te ver weg. Wel heb ik op instagram ook een oproep geplaatst en ik mag mijn CV en gegevens naar de sportschool in de buurt sturen (maar dat zal pas vanaf september zijn helaas) dus ik denk dat ik bij de Juice Brothers ga solliciteren! Castilja schreef:Bommeltje_ schreef:Ik zit precies met hetzelfde probleem! En toevallig ook zelfde school dus ook tot september thuis. Ik wordt overal afgewezen door mijn leeftijd. Heb jij inmiddels iets gevonden?
Haha komen we elkaar weer tegen!Ik heb eerst alle tips hier afgestruind maar de huishoudelijke hulp zat vol en de distributiecentra zijn helaas te ver weg. Wel heb ik op instagram ook een oproep geplaatst en ik mag mijn CV en gegevens naar de sportschool in de buurt sturen (maar dat zal pas vanaf september zijn helaas) dus ik denk dat ik bij de Juice Brothers ga solliciteren!
Ja ik heb nog niet echt iets! Heb nu mijn zinnen op linkedin gezet en hopen dat ik misschien iets vak gerelateerd kan vinden nu de musea etc weer open mogen