Bijbaan in deze tijd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:02

Of het werk dat arbeidsmigranten (vaak Polen) doen, zoals in distributiecentra of in de landbouw. Die zijn nu allemaal naar huis maar de asperges moeten wel van het land, dus daar is een schreeuwend tekort.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:03

Wat denk je van werken bij de boer? Hun arbeids migranten zijn veel al na huis! Die kunnen echt wel wat extra handjes gebruiken

tengeltje11

Re: Bijbaan in deze tijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:31

Ik België zoeken ze in de tuinbouw veel mensen omdat ze jaarlijks veel Poolse werkers inschakelen en die raken nu het land niet in of willen niet komen.
Ik denk dat dit in nl hetzelfde zal zijn?

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 16:56

Ik ben begonnen met maaltijden bezorgen voor ouderen! Maar als je geen rijbewijs hebt kun je die maaltijden ook inpakken bijvoorbeeld. Het is even goed zoeken, maar er is nog wel werk te vinden :)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-20 17:11

Werken bij de boer lijkt me heel leuk ook! Vrees dat er in de regio waar ik woon niet bijster veel werk te vinden zal zijn maar ik ga het even opzoeken. Dank!!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 22:23

Ik zit precies met hetzelfde probleem! En toevallig ook zelfde school dus ook tot september thuis. Ik wordt overal afgewezen door mijn leeftijd. Heb jij inmiddels iets gevonden?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-20 12:59

Bommeltje_ schreef:
Ik zit precies met hetzelfde probleem! En toevallig ook zelfde school dus ook tot september thuis. Ik wordt overal afgewezen door mijn leeftijd. Heb jij inmiddels iets gevonden?

Haha komen we elkaar weer tegen! :D Ik heb eerst alle tips hier afgestruind maar de huishoudelijke hulp zat vol en de distributiecentra zijn helaas te ver weg. Wel heb ik op instagram ook een oproep geplaatst en ik mag mijn CV en gegevens naar de sportschool in de buurt sturen (maar dat zal pas vanaf september zijn helaas) dus ik denk dat ik bij de Juice Brothers ga solliciteren!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 16:30

Castilja schreef:
Bommeltje_ schreef:

Haha komen we elkaar weer tegen! :D Ik heb eerst alle tips hier afgestruind maar de huishoudelijke hulp zat vol en de distributiecentra zijn helaas te ver weg. Wel heb ik op instagram ook een oproep geplaatst en ik mag mijn CV en gegevens naar de sportschool in de buurt sturen (maar dat zal pas vanaf september zijn helaas) dus ik denk dat ik bij de Juice Brothers ga solliciteren!

Oh! hoop voor je dat je daar wordt aangenomen, wel super fijn :D Ja ik heb nog niet echt iets! Heb nu mijn zinnen op linkedin gezet en hopen dat ik misschien iets vak gerelateerd kan vinden nu de musea etc weer open mogen :)