Maar dit is ook weer off topic allemaal. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dit is ook weer off topic allemaal. 
Zertab schreef:Castilja schreef:2 Uur heen- en terug?! Mijn god. Op een werkdag van 9-5? Respect man, ik zou na 1 week al omgevallen zijn. Doe je dat nog steeds?!
Ja dit! Wow. En is dat inclusief files of komen die er nog bij?
Mijn maximale reistijd wat ik wil afleggen naar een baan met auto zit echt wel op 1 uur inclusief files.
maar ik deed het wel maar 2 dagen in de week he (+ afstuderen dan).

Zeker voor 2 dagen in de week was het naast het afstuderen echt wel goed te doen.
IsaCalixa schreef:Ik studeer Voeding en DiëtetiekHier en daar zie ik wel vacatures, maar ik weet niet hoe dat na mijn studie is en hoe lastig het is om die banen te krijgen. Ik sta natuurlijk ook ervoor open om (tijdelijk) te werken in een andere branche/een bijbaan, maar het mooiste zou zijn iets in/gerelateerd aan mijn vakgebied.

Autumnn schreef:IsaCalixa schreef:Ik studeer Voeding en DiëtetiekHier en daar zie ik wel vacatures, maar ik weet niet hoe dat na mijn studie is en hoe lastig het is om die banen te krijgen. Ik sta natuurlijk ook ervoor open om (tijdelijk) te werken in een andere branche/een bijbaan, maar het mooiste zou zijn iets in/gerelateerd aan mijn vakgebied.
Het ligt er maar net aan hoe actief je bent. Ga je eerst op je gemak afstuderen, wachten tot je je diploma in handen hebt en dan pas solliciteren of ga je solliciteren voor je je diploma in handen hebt. Mijn vriendin heeft het eerste gedaan (HRM) en dat duurde een kleine twee maanden. Ik solliciteerde voordat ik mijn diploma in handen had. Daardoor had ik geen gat