Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xDenies schreef:Ik heb nog niet eens mijn jaaropgave gekregen … oopsSnap toch nooit iets van die belastingaangifte maar hoop dat ze dit jaar een beetje lief voor mij en mijn portemonnee zijn.
Yvank_ schreef:xDenies schreef:Ik heb nog niet eens mijn jaaropgave gekregen … oopsSnap toch nooit iets van die belastingaangifte maar hoop dat ze dit jaar een beetje lief voor mij en mijn portemonnee zijn.
Idee om je er er in te verdiepen? Dan weet je ook wat je invult. Als je enkel in loondienst bent en geen huis ofzo hebt is het helemaal niet spannend.
En precies, enkel in loondienst en woon nog thuis. Naast zorgtoeslag gebeurd er niets spannends.
Muisbal schreef:Als je zorgkosten hebt gemaakt die niet werden vergoed door de verzekering, kan je die ook als aftrekpost invullen![]()
Net zoals studiekosten.
Ik wilde de aangifte gaan invullen, maar is helaas overbelast.
Ik ben benieuwd wat er dit jaar uit komt: loon uit werkgever 1, loon uit betalingsonmacht via uwv, loon uit werkgever 2, loon uit werkgever 3, uitkering uwv, loon uit werkgever 4 en dan nog aftrekposten ziektekosten en studie... Ik ben benieuwd
Levitate schreef:Muisbal schreef:Als je zorgkosten hebt gemaakt die niet werden vergoed door de verzekering, kan je die ook als aftrekpost invullen![]()
Net zoals studiekosten.
Ik wilde de aangifte gaan invullen, maar is helaas overbelast.
Ik ben benieuwd wat er dit jaar uit komt: loon uit werkgever 1, loon uit betalingsonmacht via uwv, loon uit werkgever 2, loon uit werkgever 3, uitkering uwv, loon uit werkgever 4 en dan nog aftrekposten ziektekosten en studie... Ik ben benieuwd
Let op: alleen als je geen studiefinanciering of andere tegemoetkoming voor je studie krijgt (ook het leenstelsel is stufi). Dus bijna niemand meer helaas
mysa schreef:Es_ther schreef:Nop, dan is het helaas eigen schuld.
Dat is jammer.
nog niet verzonden, moet t nog even allemaal nakijken ivm koophuis. En aankoopgrond.
laatste 2 of 3 jaar was het steeds 0, en daarvoor altijd hogere bedragen van €3-600. Kan je enigszins invloed uitoefenen op het bedrag dat je terug gaat krijgen? Net als dat ik mijn jaarinkomen voor toeslagen altijd hoger zet zodat ik minder ontvang en uiteindelijk terug krijg. Kan je dat met dit ook ergens doen? Ik snap nooit zo goed hoe ze aan de bedragen komen van wat je terugkrijgt/moet betalen