Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
E4D schreef:Persoonlijk vind ik dat leidinggevende hier ook wel heel gemakkelijk mee om gaan en zouden collega's best vaker aangesproken worden als zij niet flexibel zijn.
De directe collega's zijn op de hoogte, degene die erover praten lijken begripvol (maar in hoeverre zich dat doortrekt als ik er niet bij ben weet ik niet), anderen kan ik niet inschatten. Blijft altijd moeilijk, anderen lijken altijd ja te zeggen maar vaak zijn dit ook de jongeren en die durven niet anders denk ik. Ouderen hoor ik toch wel meer dat ze zeggen 'ze hadden mij gevraagd maar het kwam echt niet uit' of dergelijke.
is de werkhouding die ik van thuis uit heb mee gekregen, alles wat je erbij kan doen is mooi meegenomen. Voor aankomende zondag ook weer. Dus ik heb gezegd, alleen als je niemand anders kan vinden mogen jullie me wel vragen. Vond ik van mezelf wel een goed compromis
nu mag ik inderdaad zondag werken, maar had zelfs nog de keus uit dag of avond dienst, omdat iemand van de dag had aangeboden te kunnen wisselen als dat zou helpen.
Het meeste zijn de geplande dagen natuurlijk, maar ik ben al geregeld opgebeld om extra te komen. Geen probleem.