Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb het gewoon daar gevraagd en toen kwam de eigenaar met een boel soorten en modellen aanzetten.
eroslover schreef:Ik werk op mijn wandelschoenen die ik speciaal voor werk heb gekocht.
De schoenen die hier worden aangeraden kunnen die er ook een beetje tegen om nat te worden met douchen van cliënten?
aan de buitenkant zijn ze wel menig keer goed vochtig geweest..
kwita schreef:berg /wandel schoenen....echt die kun je goed waterdicht maken hebben een goretex voering en beschermen je tenen,nagels,voeten, enkels ook tegen til liften,rolstoelen en rolators....zonder gein die dingen kom je tegen en dat doet verdomd veel zeer!
niet hip maar wel heel erg fijn in gebruik, incl bredevoeten,steunzolen en zwakke enkels voor mij echt onmisbaar
Blacky94 schreef:eroslover schreef:Ik werk op mijn wandelschoenen die ik speciaal voor werk heb gekocht.
De schoenen die hier worden aangeraden kunnen die er ook een beetje tegen om nat te worden met douchen van cliënten?
De Ecco's die ik heb zijn van leer. Ze zijn wel wat lager bij de enkel en het deel waar de veters lopen is natuurlijk iets gevoeliger. Maar zolang ik maar een klein beetje uitkijk waar ik mn voeten neerzet heb ik geen last van natte voetenaan de buitenkant zijn ze wel menig keer goed vochtig geweest..
)