Shenavallie schreef:Je zou ook nog kunnen overwegen om in plaats van in een studentenhuis - waar je vrijwel veel te veel geld moet betalen voor een relatief kleine, gedeelde ruimte - in een chaletje op een camping in de buurt te gaan wonen. Een collega van mij doet dat ook tot ze zeker weet dat ze een vast contract heeft en ze hier een huis kan gaan zoeken. Ze woont er nu geloof ik al een jaar. Je kunt met de campingeigenaar een speciaal all-in tarief afspreken. Dan hou je waarschijnlijk wel wat reistijd over, maar aanzienlijk minder dan 3 uur. Mijn zoon kon ook kiezen voor 3 uur enkele reis met OV, maar die heeft eieren voor zijn geld gekozen en gaat nu dagelijks met de auto een half uurtje enkele reis.
Ik werk speciaal voor mijn zoon om te kunnen studeren, omdat ik niet wil dat hij met een studieschuld blijft zitten. Die kunnen in zijn geval behoorlijk oplopen. Ik kan het niet zo 1,2,3 ophoesten, helaas. Laat staan als je meerdere kinderen hebt.
Jij weet een plek waar ze voor 400 pm all in een chalet verhuren? Ben ik toch benieuwd waar