Roosje01 schreef:In jou geval zou ik dan pas eind maart gaan zoeken en solliciteren ivm dat je dan wel meer beschikbaar bent en kun je ook je 2 vakanties doorgeven die je gepland hebt. Misschien postbezorger dat is vaak partime. Of misschien een ijssalon die werken vaak met seizoens krachten. Snackbar, mc donalds etc kan ook vaak partime.
Eind maart zoeken is een goede tip, bedankt!
senna21 schreef:Oprechte vraag. Wil je wel werken?
Een baan van een paar uurtjes per dag lijkt mij zelfs een voordeel, als je snel last van je lijf hebt.
En een bijbaan is niet alleen voor inkomen, maar ook voor je CV, ervaring en netwerk (collega's).
Mag ik vragen waarom jij (en Matheno) denken dat ik niet wil werken? Ik heb nergens gezegd dat het mij om het geld gaat, sterker nog ik zeg in mijn openingspost dat ik opzoek ben naar een bijbaantje omdat ik mijn tussenjaar saai vind.
Wat ik heb genoemd zijn gewoon feiten.
1. Na augustus kan ik niet werken omdat ik dan naar België verhuis. Ik weet niet hoe druk ik ga zijn met mijn schoolwerk en ik weet niet of ik elk weekend naar huis kom.
2. Ik moet naar open dagen toe om te bepalen welke studie ik wil gaan doen. Deze zijn allemaal al gepland en gaan uiteraard voor een eventueel bijbaantje.
3. De vakanties zijn ook al gepland en betaald ruim van tevoren. Ik ga deze ook niet afzeggen.
4. Ik heb serieuze nek-/rugklachten. Ik heb hiervoor revalidatietherapie gezocht. Uiteraard zijn een paar uurtjes per dag werken goed hiervoor. Echter is dit niet het geval wanneer ik heel de dag moet zitten of moet staan in dezelfde houding. Dit is gewoon funest voor mijn rug en dan kan ik binnen no time stoppen.
De enige post waar ik iets over geld heb gezegd is bij de post over postbezorging. Ik heb gewoon ervaring met postbedrijven en ik heb gekeken naar vacatures bij postbedrijven. Echter lees ik overal slechte reviews over veel overwerken en niet betaald krijgen. En ja, daar zit ik niet op te wachten. Als ik ga werken wil ik wel gewoon per uur betaald krijgen. Ik doe al ander vrijwilligerswerk en dit doe ik omdat ik het leuk vind.
Leliex schreef:Als je minstens voor een vak een 7 had op je eindexamen. Dan zou je via een studentenuitzendbureau bijles kunnnen geven.
Verdient erg goed!
Ik had vrijwel alleen 7's en 8'en op mijn eindexamen. Echter is het al 3 jaar geleden dat ik eindexamen heb gedaan en ben ik hierna een totaal andere richting op gegaan qua studie. Had N&G op de Havo maar ben fotografie gaan studeren. Hierdoor lijkt het me niet zo handig om bijles te geven.
Voor alle andere suggesties. Heel erg bedankt! Ik ga er van de week even rustig naar kijken.