Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Unoo schreef:Is een leer-werk traject HBO/MBO verpleegkunde geen optie? Veel ggz-instellingen bieden hier opleidingen voor aan, waarbij je 32 uur werkt en daarnaast 1 dag school hebt. Hier zie je met veel verschillende leerplekken ook veel verschillende afdelingen en soorten werk.
Binnen de GGZ is een groot deel van je werk als verpleegkundige de ondersteuning en begeleiding van cliënten. Vaak bieden ze baangarantie aan na de opleiding.
Ik denk verder dat je binnen de zorg (bijna) niet ontkomt aan het onregelmatige werk.

Alleen helaas een heel stuk uit de buurt, maar zoiets lijkt me heel gaaf. Dan kom ik toch steeds weer uit met kinderen met dagbehandeling of bso met een beperking
Supertof lijkt me dat. amado7 schreef:Ja dat klopt. Dat is iets wat ik eerst zonder probeer, en mocht er niets te vinden zijn ben ik zeker bereid om nachtdienst te draaien. (Als laatste optie) maar dan heb je in ieder geval een rooster en weet je van te voren wanneer je werkt en dan kan je gewoon je prive leven inplannen.
Gesprekken, therapie, bso, kinderopvang, dagopvang voor verstandelijk beperkten, kinderen met ontwikkelingsachterstand of autisme oid is allemaal overdag toch? Of denk ik nou echt zo doorzichtig.
Luxorvalkje schreef:Als ik het goed begrijp heb je nu geen rooster![]()
Een vriendin van mij doet volgens mij ongeveer wat jij doet, en die krijgt haar rooster een maand van tevoren.
Is een andere werkgever geen optie? Of heb ik niet de juiste ‘hoek’ voor ogen?
amado7 schreef:Ik schop hem even omhoog!
Heeft iemand enig idee waar je deeltijd kan studeren in de psychologie? Dus dat je zonder ervaring kan beginnen en tegelijkertijd werken?
Dus zeg maar Werken leren op HBO niveau in de psychologie?