Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Matheno schreef:Toevallig was ik laatst bij de KVK om me in te schrijven, en ik werd weer weggestuurd omdat ik nog geen omzet van 10.000+ per jaar had.
Macs schreef:Matheno schreef:Toevallig was ik laatst bij de KVK om me in te schrijven, en ik werd weer weggestuurd omdat ik nog geen omzet van 10.000+ per jaar had.
Dat is gek. Mijn vriend had 5000 opgegeven en dat was helemaal prima.
TS: je kijkt ook samen met de persoon van kvk in welke categorie je past. Dit kunnen er meerdere zijn.
Macs schreef:Matheno schreef:Toevallig was ik laatst bij de KVK om me in te schrijven, en ik werd weer weggestuurd omdat ik nog geen omzet van 10.000+ per jaar had.
Dat is gek. Mijn vriend had 5000 opgegeven en dat was helemaal prima.
TS: je kijkt ook samen met de persoon van kvk in welke categorie je past. Dit kunnen er meerdere zijn.
.
karuna schreef:Ik heb een inschrijving gehad maar deze na 1,5 jaar alleen maar frustratie de nek omgedraaid. Inkomen was nog nul. Dacht ok beter alles meteen goed doen, site vastgelegd maar de btw aangifte van 0 euro heeft me veel geld gekost. Steeds opnieuw ging inloggen fout, waren ze me kwijt waardoor ik te laat was omdat inloggen vanuit hun software problemen niet lukte. Veel bellen met belastingdienst omdat ze een inschatting hadden gemaakt van 600 euro of ik die even wilde betalen terwijl het echt altijd 0 euro was.
De enorme golf aan verkoop telefoontjes, mailtjes, post van aasgieren die er boven opdoken ivm gegevens die door verkocht waren. Het niet meer normaal aangifte kunnen doen als partikulier. Kortom alles bij elkaar heeft de 0 euro en het te goed willen aanpakken me aan geld denk ik bijna 700 euro gekost aan boetes door hun fouten, honderden telefoontjes van verkopers en een hoop ellende.
Mocht ik alsnog beginnen dan maar als partikulier en niet meer via kvk inschrijving zolang het mogelijk is
. karuna schreef:Boekhouder voor 0 euro per keer. Nog meer geld kwijt geweest dan, het probleem zat hem steeds in het inloggen voor de btw 0 opgave. Keer op keer werkte mijn inlog niet meer aan de kant van belastingdienst, heel wat contact gehad met technische dienst, nieuw ww aangevraagd voor tijdelijk inloggen dat tijd kost door de post, dan geen nieuw ww kunnen aanmaken wat verplicht is weer technische dienst bellen enz. Ieder kwartaal met opgeven ging het mis. Was er zo gefrustreerd over na de zoveelste we doen maar wat bij belastingdienst actie. Kijk maar eens op hun facebook pagina en blader wat terug, met mij nog heel veel meer startene zzp era met dezelfde ellende.
Ex was en is zzp er en ik deed daar altijd boekhouding voor tot aangifte dat werd over genomen door een proffesional. Dus ervaring genoeg zou je zeggen.
Matheno schreef:Toevallig was ik laatst bij de KVK om me in te schrijven, en ik werd weer weggestuurd omdat ik nog geen omzet van 10.000+ per jaar had.