Tweede periode inderdaad. Na deze periode ben je over de helft van het jaar en is het leven weer wat rooskleuriger (de lente helpt ook).
Neemt niet weg dat de tentamens/verslagen van deze periode ook moeten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
horsiegek schreef:Fellow schreef:Pff ik meld me ook.. Had eigenlijk de hele kerstvakantie moeten blokken maar dat is niet geheel gelukt.
Welke achterlijke idioot bedenkt het ook om tentamens/examens in januari te plannenSpoiler:
Belgen?
Vorig jaar hadden ze onze hertentamens op 2 januarie geplanned
horsiegek schreef:Fellow schreef:Pff ik meld me ook.. Had eigenlijk de hele kerstvakantie moeten blokken maar dat is niet geheel gelukt.
Welke achterlijke idioot bedenkt het ook om tentamens/examens in januari te plannenSpoiler:
Belgen?

Doedatje schreef:Ik had ook geen motivatie om te gaan leren. Ik heb het een week uitgesteld, waardoor ik nog 7 dagen heb om 210 pagina's te leren. Ik heb er savonds zelfs van wakker gelegen![]()
Gister ben ik meer dan 4 uur bezig geweest en vandaag moet dat weer gebeuren.
Misschien een (hele slechte) tip:' Maak je er zo druk over dat je het anders niet gaat halen, dat je spontaan heel hard gaat werken.
Ik studeer verpleegkunde.
(ik kan denk ik beter maar niet verder gaan studeren)
Niet voor niks studievertraging hahaha.
Doedatje schreef:Ik had ook geen motivatie om te gaan leren. Ik heb het een week uitgesteld, waardoor ik nog 7 dagen heb om 210 pagina's te leren. Ik heb er savonds zelfs van wakker gelegen![]()
Gister ben ik meer dan 4 uur bezig geweest en vandaag moet dat weer gebeuren.
Misschien een (hele slechte) tip:' Maak je er zo druk over dat je het anders niet gaat halen, dat je spontaan heel hard gaat werken.
Ik studeer verpleegkunde.