Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Miccamaaike: dat is toch niet anders dan als je 5 dagen bij dezelfde werkgever zou werken? Aangenomen dat je met 32 uur boven die 20.000 zit, kom je voor je 5e werkdag toch ook gewoon op dat percentage uit?
miccamaaike schreef:Je 2e baantje krijg je geen loonheffingskorting op, dus je betaalt over het hele bedrag belasting. Bij een loon tussen de 20.384 en 68.507 euro, betaal je in 2019 38,1% belasting. Ik neem aan je 32 uurs baan wel meer dan 20.000 oplevert, dus dan vallen je verdiensten die daar bovenop komen onder het 38,1% tarief. Over alles wat je dus bijverdient betaal je dan dus 38,1% belasting.
Ik weet wel wat ik zou doen met een dag vrij in de week, lekker van genieten
miccamaaike schreef:Je 2e baantje krijg je geen loonheffingskorting op, dus je betaalt over het hele bedrag belasting. Bij een loon tussen de 20.384 en 68.507 euro, betaal je in 2019 38,1% belasting. Ik neem aan je 32 uurs baan wel meer dan 20.000 oplevert, dus dan vallen je verdiensten die daar bovenop komen onder het 38,1% tarief. Over alles wat je dus bijverdient betaal je dan dus 38,1% belasting.
Ik weet wel wat ik zou doen met een dag vrij in de week, lekker van genieten