Zoon na zomer MBO theater/Fotovakschool:DUO schoolgeld etc?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:47

Karen1987 schreef:
ik werk bij de klantenservice van DUO en ik krijg echt de kriebels van de antwoorden die hier worden gegeven. Ze kloppen niet en/of zijn niet volledig. Wil je een goed en volledig antwoord op je vraag? Kijk dan op DUO.nl of bel dan met DUO 050 599 7755. Dan krijg je een volledig en goed antwoord op je vraag/vragen.

Geloof jij in sprookjes, ik niet. Dan moet er al ontzettend veel verbeterd zijn bij de DUO want heel veel van je collega's weten er veel te weinig van. Maar wat let je om ts even goed op weg te helpen aangezien jij er werkt.

Want wanneer de DUO de zaken goed en helder op de website had staan waren al die topics en onzekerheden bij mensen niet nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 16:51

VanHuisUit schreef:
Ik zou als ik jullie was gewoon even voorlichting vragen bij de betreffende scholen. Als het goed is houden ze een intake (MBO opleiding in ieder geval wel) en daar kun je dit soort vragen ook stellen.
Fotovakschool is soms een bekostigde opleiding soms een particuliere opleiding. Ligt er maar net aan bij welk MBO college het is.

Alle fotovakscholen (die ook echt fotovakschool heten, zijn er 5 dacht ik) zijn particulier. Niet verbonden aan een college/school oid.
En voor een intake daar moet je ook betalen ;) Om precies te zijn €1 per minuut, en het duurt 5 kwartier :P

Shaggy09

Re: Zoon na zomer MBO theater/Fotovakschool:DUO schoolgeld etc?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 17:47

Hihi, DUO is inderdaad meestal echt een ongeregeld zooitje :=

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:04

Anoniem schreef:
VanHuisUit schreef:
Ik zou als ik jullie was gewoon even voorlichting vragen bij de betreffende scholen. Als het goed is houden ze een intake (MBO opleiding in ieder geval wel) en daar kun je dit soort vragen ook stellen.
Fotovakschool is soms een bekostigde opleiding soms een particuliere opleiding. Ligt er maar net aan bij welk MBO college het is.

Alle fotovakscholen (die ook echt fotovakschool heten, zijn er 5 dacht ik) zijn particulier. Niet verbonden aan een college/school oid.
En voor een intake daar moet je ook betalen ;) Om precies te zijn €1 per minuut, en het duurt 5 kwartier :P

Van de intake wist ik niet, jeetje!

Ben ik blij dat ik fotografie/film studeer aan AKV SintJoost :+ :+

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 18:12

Je hebt er wellicht al over nagedacht maar bij Nimeto zijn er verschillende opleiding waar je nog extra betaald voor materialen. Ik heb er ooit een jaar product design(etalages etc inrichting) maar bij bijna elke opdracht kwamen er extra kosten bij omdat je bijvoorbeeld verf nodig hebt of producten of decoratie om je etalage mee in te richten.

Bij de fotovakschool zal dat misschien ook zo zijn?