Logo bedrijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 15:11

8nnemiek schreef:
Zo bedoelt verootjoo het ook niet volgens mij.
De stijl van je logo loopt altijd door in je huisstijl. Als je logo er niet uit ziet dan zul je nooit een professioneel ogende huisstijl krijgen.

Precies, het is niet alleen je logo, het komt op je briefpapier, in je kantoor, op je rekeningen, in je reclames, het wordt je beeldmerk. Mensen gaan je eraan herkennen. Dat wordt bedoeld met huisstijl. Wat wil je uitstralen als bedrijf?
Tenminste, dat is het idee. Bij cheap-logootjes makers moet je heel veel geluk hebben of het wat wordt. En of je er wat aan hebt.

Hutcherson

Re: Logo bedrijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:12

Huisartsen herkenden mij aan mijn briefpapier.
Klinkt beetje vreemd haha.
We hadden een opening van onze praktijk en daar kwamen allerlei betrokkenen en mensen uit je netwerk. Echter kennen velen je niet (meer) van gezicht.
We hadden naam badges op, in dezelfde stijl.
Dus werden direct herkend. 'van de blauwe driehoekjes'. Haha.

Bovendien moesten wij een logo hebben voor de toekomst. We zijn uiteindelijk ook een kinddienstverlening gestart en daar was het logo ook op gebouwd. Naar moet ook absoluut bruikbaar zijn voor ouderen en volwassenen. Moest staan voor diversiteit in mensen en disciplines en staan voor samenwerking. En ik wilde eigenlijk een naam zodat ik het bedrijf bij zn naam kan noemen en niet 'de zaak' of 'het bedrijf'

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 10:01

Wij hebben ook geen 1000 euro betaald hoor. Ons logo is door een professional gemaakt heeft 450 euro excl. BTW gekost. Deze hebben wij aangeleverd gekregen in verschillende extensies zodat ze overal voor te gebruiken zijn.
https://www.groenewegontwerp.nl/

Wij laten hier nog steeds de cadeaubonnen en visite kaartjes bedrukken. Om de simpele reden dat wij meer begaan zijn met de eenmanszaken dan met de giganten. ( Ik koop mijn brood ook nog steeds bij de bakker en mijn vlees bij de slager....)

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 16:56

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-18 07:54

Heel erg bedankt voor alle tips en links.
Ik heb iemand gevonden die me kan helpen :)