Boeken kaften wel of niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 07:45

Sokje_6 schreef:
Ierpier schreef:
Bij mij ging t er altijd binnen de kortste keren af (Ik ben niet zo lief tegen mijn boeken :o), dus ben er na de derde mee gestopt. Op de uni zie ik nooit gekafte boeken.

Maar zie jij überhaupt wel boeken op de uni?
Bij ons is het heel erg ongebruikelijk dat je boeken mee moet nemen. Sterker nog, dat heb ik nog nooit gezien :+

In werkcolleges wel :) Daarbuiten niet nee. Ja, in de bieb, tijdens de tentamenperiode, maar dat is anders.

Sokje_6

Re: Boeken kaften wel of niet ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:32

Oh, bij ons staat de stof daarvoor altijd online in een reader ofzo.

Op de middelbare kaftte ik alles wel, en werkboeken dan met van dat plastic zelfklevend spul.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:43

Nou mijn moeder moest alle schoolboeken zelf kopen. En vervolgens verplichtte ze mij om ze te kaften. Gelijk had ze, dan waren ze later meer waard. Zo wie zo leerde je toen om netjes te zijn op je spullen (in the middle ages :D ).

Ik vond het ieder jaar weer een leuk klusje.

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:44

Ik heb dit jaar mijn boeken niet gekaft, ik heb ook maar 1 boek en denk ook dat het weinig nut heeft. Is een ontzettend dik boek. Dus als die stuk gaat, is het meer om het gewicht van het boek haha. :')

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:52

Op de middelbare school heb ik het wel altijd gedaan, volgens mij was het verplicht. Nu ik op de uni zit doe ik het niet meer. Maar ik neem mijn boeken ook niet mee dus daardoor beschadigen ze ook niet zo snel.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 11:00

Middelbare heb ik zelf gekaft en de woordenboeken deed papa met dat doorzichtige plak spul :+
Op het MBO had ik pap een deel laten doen met doorzichtig spul en de rest had ik de hoezen zitten die je kan uitwassen :)
Ik deed wel een sportopleiding dus mijn boeken zweefde door de sporttas heen :+