Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En ik heb er behoorlijk wat brandplekken van de oven aan over gehouden 
Heel veel plezier en succes! Dimphyl schreef:gefeliciteerd met je baan TS!
ik heb zelf 6 jaar op de broodafdeling vd Hema gewerkt, misschien dus iets anders.
klantencontact is altijd eng in het begin, je weet nog niet veel te vinden in de winkel en niet alle ins en outs over de producten.
gewoon heel 'makkelijk': komt er een klant op je af met een vraag; 'goedemorgen meneer/mevrouw, ik kijk even of mijn collega u kan helpen, die weet er wat meer over'
en dan blijf je (als je het niet te druk hebt natuurlijk) er even bij staan zodat je het antwoord gelijk weet voor de keer erna!
kan ook makkelijk zijn om, als je de winkel niet zo vaak bezoekt, alvast eens zelf een boodschapje te doen daar, zo kun je alvast de indeling van de paden een beetje zien, dat hielp bij mij heel erg.
enne, veel plezier alvast!! je zult even moeten wennen maar als je het werk door hebt dan is het zó leuk om klanten te helpen!
(zegt iemand die op 15j door angsten niet naar de winkel durfde en nu nooit meer iets anders wil dan klant contact)
Olympia schreef:Hartstikke leuk op de broodafdeling werken. Ik heb 13 jaar in een supermarkt gewerkt en stond ook wel eens op de broodafdeling. Daar ging de tijd altijd zo snel.. Bij de kassa was ik leidinggevende en ook altijd bewust met de tijd bezig..
Ik zou op je eerste werkdag hiernaar vragen. Ik heb bij mijn nieuwe baan mijn contract digitaal gekregen via de mail. Geen idee of ze dat in de supermarktbranche dat ook doen, maar wie weet ligt hij ook gewoon klaar op je eerste werkdag
maras schreef:Volgens mij gaat jou dit allemaal prima lukken en je zult zien dat het telefoongesprek wat je gaat voeren ook reuze mee zal vallen. Laat je ons nog weten hoe het afgelopen is en hoe het bevalt
dus dat kan inderdaad inmiddels digitaal zijn. Ik zou voor vragen daarover wel even bellen
dees_daan schreef:Ik zou even bellen om te vragen wanneer je moet beginnen. Dat is het makkelijkst en is het meteen duidelijk. Startdatum wil niet zeggen dat je op die dag ook echt werkt.
LadyMadonna schreef:Zijn er vaste werkdagen besproken?
Nieuwe dingen zijn eng, maar ook leuk. Op die manier kom je erachter wat je in je mars hebt en tot waar jouw grenzen lopen. Je kan het, zet hem op morgen!
Winged schreef:Icelandshet schreef:Ik vraag me nogsteeds af hoe het sommige mensen zo makkelijk af gaat, want mij lukt het niet.. al meerdere paniek aanvallen gehad vandaag omdat ik morgen voor het eerst moet werken..
Waar ben je bang voor?