Jildau schreef:Ik ben 9 uur aanwezig (8 tot 5) op mijn werk en krijg 7,5 uur betaald omdat er 3x een pauze van een halfuur bij zit. Dat je 8 uur betaald krijgt en 1 uur pauze hebt op een dag is volgens mij heel normaal.
1 uur pauze is inderdaad heel normaal maar wat ze bedoeld is dat ze 1 uur pauze hoort te krijgen maar dat ze 9 van de 10 keer misschien een kwartiertje pauze krijgt, dan werkt ze dus wel 8,75 per dag.
Maar als nog worden er maar 8 uur per dag uitbetaald.
TS : je hebt hierin groot gelijk, hierbij moet je echt op je strepen staan! Als jij recht hebt op 1 uur pauze (onbetaald) dan hoor jij dit te krijgen.
Krijg je dit niet maar je bent wel 9 uur op je werk horen ze je gewoon die 9 uur uit te betalen.
Tevens vindt ik niet dat de baas van je kan verwachten dat je functioneerd als iemand die geen bepreking heeft.
Ik werk ook met wajongers, wij kijken wat ze aan kunnen en wat ze kunnen. Wij zorgen dat er werk is wat deze mensen kunnen doen. Hebben ze begleiding nodig dan krijgen ze dit ook.
En het ergste in het hele verhaal is ook nog eens dat je baas waarschijnlijk niet eens het minimumloon voor je betaald, je bent dus een hele goedkope kracht voor hem maar hij verwacht wel dat je net zoveel doet als een kracht met het normale loon.
Laat je hierin niet meeslepen! De baas mag best wat van je verwachten maar ik heb hier het idee dat de baas denkt een goedkope kracht te hebben die wel vollop meedraait!
nou nou toon die muziek maakt.
).