[ENQ]Er komt een nieuw paarden-magazine aan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSagan

Re: Er komt een nieuw paarden-magazine aan! (enquette)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:47

Ik heb hem ingevuld,maar wel een opmerking. Heb hem ook al in de enquête doorgegeven.
Ik vind het vreemd dat je bij de laatste vraag zegt dat je een keuze hebt om je e-mail adres achter te laten, maar er staat een rood sterretje bij. Dat betekend dat je daar dan geen vrije keus in hebt.
Dan kan je er beter een ja/nee vraag van maken met een toevoeging dat je bij de ja keuze je e-mail adres kan invullen.:)

dalena

Re: Er komt een nieuw paarden-magazine aan! (enquette)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:57

Ingevuld!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 19:01

Ingevuld, fijne enquête! Fijn dat het niet zo langdradig was. Ik mis bij 6 alleen dat ik meerdere opties aan kan vinken. Ik rij graag wedstrijden, maar buitenritten doe ik ook graag

zidema

Re: [ENQ]Er komt een nieuw paarden-magazine aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 23:07

Bedankt voor alle feedback! Helaas kan ik de enquête niet meer aanpassen zonder dat alle huidige gegevens verloren gaan. Fijn dat mensen alsnog hier op bokt hebben gemeld dat zij bijv. geen social media hebben en dat zij de optie mennen misten. Daar kan ik wat mee :)

Achteraf gezien had ik de enquête een stuk beter kunnen maken door minder vragen 'verplicht' te maken en door meer opties te geven. Ik heb ook gemerkt het vakje waarin ik naar e-mailadres vraag verplicht was. Heel stom, want dit is natuurlijk gewoon een vraag, en geen 'moeten'. Gelukkig heb ik al kunnen zien dat veel mensen die hier geen interesse in hadden een streepje of soms zelfs een vrolijke smiley hebben geplaatst. Alles staat nog in de kinderschoenen en heel eerlijk gezegd mag ik heel blij zijn als de foutjes in deze enquête, de grootste blunder zullen zijn onderweg naar mijn doel. Ik houd jullie op de hoogte ;)

Nogmaals bedankt voor de feedback en natuurlijk het invullen!