Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:@veerle
Je moet zelf aangeven of je al een werkgever (of uitkeringsinstantie) hebt die met de heffingskorting rekening mee houdt.
Daarvoor vul je (bij elke werkgever) een formulier in.
karuna schreef:Wordt voor mij eerste keer zelf doen en een fikse puzzel, scheiding allimentatie bruto krijgen wao huis deels van jaar op mijn naam deels niet. Allergie en extra zorgkosten. En kosten genaakt om huis van mijn naam te krijgen.
moonsparkle schreef:Dit wordt de eerste keer dat we het laten doen, maar dan wel bij mij thuis zodat ik alles zie en kan leren hoe het nu gaat. Mijn man is zzper en was afgelopen jaar voor het eerst echt ondernemer voor de belastingdienst, veel geïnvesteerd dus ik hoop veel teruggaaf.
Suzanne F. schreef:Geen idee, ik heb iemand die het voor me doet en het is al ingediend. Misschien staat het dan al klaar ofzo? Geen idee.
purny schreef:Nu word ik bang....
bij uwv wel belasting betaald. En bij werkgever ook. En bij het uwv wel heffingskorting en bij werkgever niet(als ik het goed heb).
Dus bij een wel en bij een niet.
Krijg alweer trauma's van vorig jaar en het jaar daarvoor
veerledec schreef:moonsparkle schreef:Ik weet niet precies waarom maar als ik zijn winst invul op een voorlopige aanslag krijgt hij juist een behoorlijk bedrag terug?
Wat vul je dan nog meer in, behalve de winst?
moonsparkle schreef:veerledec schreef:[quote="moonsparkle"
Ik weet niet precies waarom maar als ik zijn winst invul op een voorlopige aanslag krijgt hij juist een behoorlijk bedrag terug?
Wat vul je dan nog meer in, behalve de winst?