Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wat een mooie kans! Meer uitdaging, de mogelijkheid om jezelf verder ontwikkelen en je geeft zelf al aan dat je de taken van het management nu al van nature op je neemt en daar veel plezier in hebt. Dan lijkt mij dat optie 2 hartstikke goed bij je past. Het is ook echt een dik compliment, je krijgt zo’n baan niet voor niets aangeboden. Ze zien talent in je. Doen!
ik sluit me geheel aan bij Deetjeeuh: je hebt de rest van je leven nog om voor veilig te kiezen. Laat je niet weerhouden door angst voor het onbekende.
je kunt het! zefiros schreef:Deetjeeuh schreef:Je hebt de rest van je leven nog om voor veilig te kiezen.Ik zou dan ook zeker voor optie 2 gaan.
Precies dit wilde ik zeggen!
Als je later hogere vaste lasten hebt... misschien een gezinnetje.. dan zou ik voor veilig gaan.. nu gewoon lekker ervaren!
Ailill schreef:Nogmaals, zonder het er door te willen drukken, ik raad je echt met klem aan om te onderhandelen voor je salaris. Ik lees hier berichten dat, in dit geval vrouwen, akkoord zouden gaan met 200 meer salaris (netto).
Juist hierdoor, zonder te wijzen, is er nog steeds een glazen plafond en verdienen mannen, bewezen, tot wel 30% meer dan vrouwen en dat binnen precies dezelfde functie('s).
.
Sorry voor mijn late reactie, veel om over na te denken.