heb er iig van geleerd dat ik hard m'n best ging doen op school en door ging studeren.Nutteloos werk is het zeker niet, het moet ook gewoon gebeuren. En als iemand het leuk vindt om te doen, lekker doen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
), jij hebt net als ik een universitaire opleiding. Hoe krijg je een bedrijf als waar jij werkt zo ver dat ze je dan aannemen? Ik krijg namelijk ALTIJD te horen dat ik overgekwalificeerd ben als ik solliciteer op functies die als 'minder intelligent' staan aangeschreven.
Daantjuh88 schreef:Ligt er wel aan wat voor productiewerk je moet doen. Bij bepaalde dingen waar je aan de lijn staat moet je de kop er goed bijhouden, anders gaat het mis. Persoonlijk kijk ik op niemand neer, al het werk moet gebeuren!! De 1 zit de hele dag op kantoor, de ander de hele dag op een paard en weer iemand anders rijd de hele dag boodschappen rond. Ieder zijn ding en iedereen in zijn waarde laten.
Op mijn stage kon je vanuit de kantoren de fabriekshal in kijken, heb toen echt wel respect gekregen voor de vrouwen die daar aan de lijn stonden. Knetter hard werken en niemand hoorde je klagen!