sanso schreef:Poekkie @ [LZP] Thuiswonend: hoeveel spaargeld heb jij?
En zo loopt er ook een topic met niet-thuiswonend
Dat is niet voor studenten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Poekkie @ [LZP] Thuiswonend: hoeveel spaargeld heb jij?
En zo loopt er ook een topic met niet-thuiswonend
topsylover schreef:Ik ben uitwonend en werkloos. Helaas moet ik alles zelf betalen. Momenteel staat er 30 euro op mijn spaarrekening en 100 op mijn betaalrekening, maar dat moet nog naar de belastingdienst omdat ik vorig jaar teveel huurtoeslag heb ontvangen. Hopelijk zit er dus genoeg eten in de vriezer tot volgende week vrijdag.
Fennadev schreef:topsylover schreef:Ik ben uitwonend en werkloos. Helaas moet ik alles zelf betalen. Momenteel staat er 30 euro op mijn spaarrekening en 100 op mijn betaalrekening, maar dat moet nog naar de belastingdienst omdat ik vorig jaar teveel huurtoeslag heb ontvangen. Hopelijk zit er dus genoeg eten in de vriezer tot volgende week vrijdag.
Wil bijna geld aan je gaan doneren. Het redt medestudenten fonds![]()
topsylover schreef:Ik ben uitwonend en werkloos. Helaas moet ik alles zelf betalen. Momenteel staat er 30 euro op mijn spaarrekening en 100 op mijn betaalrekening, maar dat moet nog naar de belastingdienst omdat ik vorig jaar teveel huurtoeslag heb ontvangen. Hopelijk zit er dus genoeg eten in de vriezer tot volgende week vrijdag.