Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:Faalangsttraining al eens gehad of overwogen? En eventueel automaat ipv schakel?
een punt al. Vriend dinsdag vrij is dus hij kookt.
en als je tussen de middag al warm hebt gegeten s avonds niet meer koken dan. Gaat dus maar om een paar dagen. Dan zou ik heel hard gezegd niet miepen maar gewoon doen. En eventueel vooraf koken en dan in koelkast bewaren. Kan dag of twee wel.
daarnaast ook voor de.hygiëne op het werk. Dan ruik ik immers naar paard of hang ik vol stro/hooi. karuna schreef:Thuis douchen en omkleden uiteraard voor je gaat werken. En wennen aan een keer per dag warm. Beter voor de lijn mogelijk ook nog. Je hebt de keus of jezelf over de kop werken of een keer per dag warm eten. Brood kan ook salade zijn of muesli , crackers oid. Stuk sneller klaar.
Tijd in de gaten houden is wekker zetten of iets minder doen dan normaal als je bv 8 uur op stal bent heb je zeeen van tijd
Art_Ificious schreef:Met mijn vriend bespreken is lastig.
Ik toon mezelf niet graag zwak. En zeker niet als de oorzaak bij het werk ligt. We hebben de afspraak werk en privé gescheiden te houden omdat we voorheen op een andere werkplaatsen van mij al eens ruzie hadden gehad omdat ik het niet meer zag zitten door toedoen van een collega. En zat toen op randje van burn out. Kreeg verplicht twee weken rust van de huisarts en werd meteen de dag na die twe weken ontslagen. Werkte via interim en weekcontracten dus konden ze mij gewoon ontslaan van ene op andere dag.
en twee uur iets kunnen doen op stal is lang. Zelfs met stal uitmesten heb je nog tijd over, tenminste ik had in een uur twee stalken gemest paarden hooi en water gegeven beiden geborsteld en soms een ook nog kort gelongeerd desnoods niet rijden, hoeft ook niet iedere dag.

wat eerder al genoemd wordt, maak een grote pan met eten en eet dat de volgende dag. Pasta is bij ons binnen een halfuur klaar inclusief vers gesneden groente. Moet je nagaan als je dat kant en klaar haalt. Overig doe je in een bakje in de koelkast en warm je de volgende dag op. Dag erna iets van een broodje met lekker stuk vlees en een salade en daarna weer lekker koken. Je hoeft echt niet een uur in de keuken te staan voor het gezond is. Vaak zet ik s’ochtends ook al wat pannen op het fornuis met water erin zodat ik het thuis gelijk aan kan doen. En ja, het OV duurt nu eenmaal langer (voor ik een auto had kostte het mij ook 2,5 uur meer per dag
) maar dat kan dan toch een betere drijfveer voor je zijn? Sorry hoor maar dat bord die je wel ziet maar negeert.... je zal toch die knop om moeten zetten en moeten bedenken dat je er dan toch echt niet in mag want anders heb je over tien jaar je rijbewijs nog niet. Schouders eronder en gaan!!