Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lynn_Nikita schreef:In een intern sollicitatie formulier wat ik in moest vullen:
Wat zijn de namen en geboorte datums van je kinderen
wat is de naam van je partner
wat doet hij voor werk
wat is Julie trouwdatum
wat is de achternaam van je moeder
en vader
wat is je huidige loon
ben je vaak ziek geweest afgelopen Jaar, zo ja wat allemaal
Allemaal in hetzelfde formulier. Ik hen niet alles beantwoord maar erbij vermeld dat dit in en eerste stadium van solliciteren niet relevant is

kohtje schreef:Wat is uw werk ervaring, nou ik heb 25 jaar een eigen bedrijf gehad, o dus u heeft geen werkervaring.
Aight schreef:Lynn_Nikita schreef:In een intern sollicitatie formulier wat ik in moest vullen:
wat doet hij voor werk
wat is Julie trouwdatum
en vader
wat is je huidige loon
Allemaal in hetzelfde formulier. Ik hen niet alles beantwoord maar erbij vermeld dat dit in en eerste stadium van solliciteren niet relevant is
Dit lijken wel van die vragen die je krijgt als je je wachtwoord bent vergeten
Wat is de naam van je favo tv-show?
wat is de naam van je eerste huisdier
etc
Lynn_Nikita schreef:Aight schreef:
In een intern sollicitatie formulier wat ik in moest vullen:
wat doet hij voor werk
wat is Julie trouwdatum
en vader
wat is je huidige loon
Dit lijken wel van die vragen die je krijgt als je je wachtwoord bent vergeten
Wat is de naam van je favo tv-show?
wat is de naam van je eerste huisdier
etc
Ja echt. Absurd, sommige dingen mogen ze niet eens vragen. Ik wilde eerst al afsluiten met " willen jullie ook mijn pincode? " . Ik heb ook niks meer gehoord van ze terwijl ik na versturen van mijn cv binnen een week reactie kreeg. Kom op, sommige dingen gaat hun nu nog niks aan.
.

Stampeltje schreef:Ooit een sollicitatiegesprek gehad waarin de potentiële werkgever mijn toenmalige werkgever zat af te kraken en bij mij ook negativiteit probeerde uit te lokken. Heeeeel apart.. elke keer als ik niet echt reageerde liep het gesprek een beetje spaak.
De vacature was toevallig op mijn pas gekomen en was ook niet dringend op zoek naar iets anders. Uiteindelijk met veel plezier nog 2,5 jaar bij mijn oorspronkelijke werkgever gewerkt.

Marrie_L schreef:soesie schreef:De vreemdste vraag die ik tijdens een sollicitatiegesprek heb gekregen was-
Met wie van ons (4 mannen tegenover me) zou je uit willen gaan?
Hint hint- ik heb de baan niet gekregen ,hihi.
En wat antwoordde je? "Wie van jullie gaat er over de hoogte van het loon?"