Kiwi64 schreef:Zelf combineerde ik mijn baantje met school door meteen vanaf het begin met mijn werkgever duidelijke afspraken te maken, zoals niet tot laat moeten werken etc. omdat ik aangaf dat school voor ging, hier werd bij mijn verschillende baantjes prima rekening mee gehouden. Ik zou beginnen met max 2 dagen door de weeks werken en dan tot niet later dan een uur of negen. En dan een dag in het weekend een hele dag bv. om uren te maken zonder dat je er last van heb met school. Als zo'n soort indeling niet mogelijk is zou ik toch een ander baantje zoeken waar het wel kan. Ik denk dat het belangrijk is dat je meer rust en ritme krijgt, anders zal je het waarschijnlijk niet lang volhouden en wanneer je vaak moe bent verdwijnt de motivatie en concentratie al snel. Probeer zo eens een goed ritme te krijgen en jezelf tijd te geven om uit te rusten (geeft ook rust in je hoofd), en te kijken hoe het dan gaat.
Dankjewel voor je reactie. Mijn werkgevers geven mij ook geen pauze dus korter werken zal wel al helemaal te veel gevraagd zijn
Ik ben 18+ en woon in dezelfde stad als waar ik werk wat betekend tot sluit doorgaan en de minderjarigen tot 23:00. Ik kan het er wel alsnog over proberen te hebben. Maar denk dat het veel niet uit maakt..