Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Destination schreef:Es_ther schreef:Oh ja hoor, ik heb ook een keer met buikgriep gewerkt. Heb het toilet vaker gezien dan de stallen, maar ik was er wel..
Ik denk alleen dat paarden iets minder om de bacteriën geven dan mensen die broodjes komen eten
KB01 schreef:Dit is de subway in nederland. Hij heeft net al zijn overige collega's maar gevraagd voor in te vallen en niemand kan. Nu loopt de teamleidster weer berichten te sturen van ja hoe lossen we dit op etc.
dat kan je echt niet bij je medewerkers neerleggen. Tenzij dit al de 100ste keer is dat je vriend zich ziek meldt dit jaar.Jans schreef:Gezien vriend de afgelopen maanden 50 uur per week maakt lijkt het mij dat hij zich eigenlijk nooit / of nauwelijks, ziek heeft gemeld. Ik proef hier een leidinggevnede die zelf de taken niet wil doen ivm vervanging. Dat zie je in de zorg bijvoorbeeld ook: ziek, zelf vervanging regelen. Zo ook bij vakantie als ze je ondanks je verlof gewoon inplannen. Ik vind dat zo raar, dat is gewoon management taken bij het personeel zelf neerleggen. Zou wat zijn asl ze dat op kantoren ook doen.. dat ik me ziek meld (ik ben wat vaker ziek ivm een afwijking) en ik zelf elke keer vervanging zou moeten regelen. Toen ik niet kon komen omdat ik mijn been brak heeft mijn baas zelf vervanging geregeld, zoals het zou moeten.
Zelf vervanging regelen als je ziek bent.
verootjoo schreef:KB01 schreef:Subway stuurt net een bericht dat mijn vriend morgen moet komen of zijn eigen vervanging zoekt want aan dit feest gaan ze niet meewerken. Letterlijk.
Bizar
Hebben ze een reden om te denken dat je vriend zich voor de lol ziekmeldt?