Hoefde verder ook alleen maar op de bank te zitten met een zak chips.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urona447 schreef:Mijn oppas is zonder toestemming met haar vriend naar boven gegaan, terwijl ik expliciet vermeld had dat dit alleen in noodgevallen mocht omdat de trap geverfd was. Ze heeft het me ook niet verteld en ik kwam erachter doordat hun voetafdrukken in de net geverfde trap stonden.
Wil dit eigenlijk bij een volgende oppas wel bespreekbaar maken want ik wil gewoon niet dat er rare dingen in mijn huis gebeuren. Hebben jullie tips?

vonneke schreef:jullie gaan er vanuit dat ze boven seks gehad hebben? Dat vind ik ook erg kort door de bocht. Wat zei het meisje er zelf van?
Ik heb 8 jaar bij hetzelfde gezin opgepast. Toen ik begon waren ze 7 maanden, 4 en 6 jaar oud. Ik was er 1 vaste middag in de week en lange avond in het weekend. Als de ouders op vakantie gingen was ik een week in huis en ging ik minder of niet naar college.
Mijn vriendje ging zo vaak mee. Was geen probleem.
Vind ik nu overigens ook geen probleem als ze een vriendje of vriendinnetje mee willen nemen.

Nico_lette schreef:Ik pas op bij de ex van m'n broer. Meisje is 6 jaar oud. Ik verdien overigens héél weinig zie ik nu.. Als ik per maand 4 x oppas, elke dinsdagavond van 17:00 - 23:00 verdien ik 6.25 per keer oppassen. Ik doe het niet via een bedrijf oid.

Deetjeeuh schreef:Dat is, onafhankelijk van je leeftijd, echt heel weinig
Ik pas ook gemiddeld 4x pw op bij hetzelfde oppasadresje, zelfde aantal uren als jij (soms uitloop tot half 12) en krijg standaard 40 euro per avond