Wat voor bijbaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 21:54

Ik heb zelf tijdens mijn HBO studie in de horeca gewerkt.
Tijdens de vakanties hebben ze graag extra handen en ik werkte dan 1 avond doordeweeks en dan vaak op zaterdag of zondag. Ik kon redelijk veel uur draaien als ik wilde maar ook bijvoorbeeld fijn vanaf een uur of 5 draaien in het weekend. Dan had ik overdag tijd voor school en wat bij te slapen. Verdiende ook redelijk goed en ook de fooi werd uitbetaald. Daardoor hoefde ik ivm minder uur te werken dan vriendinnen bij de supermarkt en het is super afwisselend werk. Tijd vloog voorbij. Ik heb overigens als afwas en keukenhulp gestaan, ik was in de bediening niet zo handig.

Bij ons kun je in de zorg (SPH gehandicaptenzorg) geloof ik aan de gang als je je P hebt gehaald als invalkracht. Betaald erg goed en de nood is erg hoog momenteel.

Stinkmodder

Re: Wat voor bijbaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 22:37

Woon je vlakbij een station? Dan is de NS misschien een optie? (Kiosk, Broodzaak, Julia's, etc). Vond ik ideaal.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-17 22:56

Stinkmodder schreef:
Woon je vlakbij een station? Dan is de NS misschien een optie? (Kiosk, Broodzaak, Julia's, etc). Vond ik ideaal.

Station is wel een half uur met de bus, verdient ook niet geweldig of wel?

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:40

Ik was eerst bij een soort van thuiszorg uitzendbureau en ontdekte dat ik bij een bepaald bedrijf Word ingedeeld. Ben daarna rechtstreeks bij die organisatie gaan solliciteren. Bij kennismaking lag er al gelijk een contract klaar. In middels werk ik bij TZorg. Is weer over genomen. Werk nu 10 jaar bij mijn mensen. Doe het nu nog een dag alleen voor hun en de gezelligheid. Maar volgens mij kan je bij veel thuiszorg organisaties gelijk aan de bak. Solliciteren steld naar mijn idee niet zo veel voor.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:52

Iets van een kleding, schoenen of andere winkel in de stad?

Ik heb een paar jaar in een feestwinkel gewerkt, geweldig vond ik dat! Mensen helpen, zoals nu met sinterklaas heel veel pakken verhuren, met kerst weer decoratie en nog veel meer haha.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 17:48

ODonoghue schreef:
Stinkmodder schreef:

Station is wel een half uur met de bus, verdient ook niet geweldig of wel?

Geen idee wat jij onder 'niet geweldig' verstaat, maar bij de kiosk verdiende ik prima.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:25

Ik heb tijdens mijn studietijd bij dr Kwantum gewerkt. Opsich beetje zelfde werk (bv. Kassa) maar wel veel minder klanten, dus ik denk wel mentaal minder belastend?

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:33

Ik werkte tijdens mijn studie fysio bij de slager. Kon ik mijn geleerde theorie een beetje loslaten op een stuk koe of varken :+
Was erg leuk.