ElizeVdS schreef:Ik ben 32, heb rechten gestudeerd. Drie jaar als jurist gewerkt. Nu 2 jaar thuis om voor mijn kinderen te zorgen en te bedenken wat ik wil.. Helaas hetzelfde probleem dus.
Ik ga binnenkort met een jobcoach praten (wat mij een leuke baan lijkt). Misschien ook iets voor jou?
Los van de kinderen heb ik precies hetzelfde. Ik ben 27, heb ook rechten gestudeerd, nu 3 jaar werkzaam als jurist en vind er geen bal aan
Maarja, wat ga ik dan doen? En zo kabbel ik rustig voort en heb ik nog steeds werk dat ik niet wil doen.Misschien ga ik ook eens met een jobcoach praten! Hele goede tip
(toevallig ga ik net ook die kant op omdat ik geen idee heb wat ik leuk vind maar wel goed in nederlands ben en graag met mensen omga
Zelf hoop ik ook de Consultancy kant op te gaan omdat ik onderweg zijn ook leuk vind )
Is hier intern opgeleid.

. Ik heb 5 jaar binnen hrm u gewerkt, verschillende functies. Je kan inderdaad verschillende kanten op bij hr, maar uiteindelijk blijft het toch veelal een administratieve job, met voornamelijk bureauwerk en heel veel papierwerk. Als je intern in een bedrijf zit, zal je als hr medewerker ook meer kak op je kop krijgen dan dat je mensen kan helpen/adviseren, naar mijn ervaring